Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
Joost, waar ga ik hier niet neerzetten, ik overleg vanmiddag ff met Pronk, die is toch bij Koopmans en dan stuur ik nog wel een PM. We moeten gewoon nog ff een keer branden!
 
Joost heb je misschien nog wat betere foto's van het spruistuk? Staat het bijvoorbeeld recht naar achter (ivm stukje carter van startmotor)?
 
ik denk dat dit de beste zijn die ik heb, mocht eht niet genoeg zijn wil ik wil nieuwe maken voor je..
IMAGE_00170.jpg

IMAGE_00173.jpg

hier nog zonder kelk btw :)
 
Originally posted by Coen
gebruik jij een 25 malossi recht kort spruitstuk? [/QUOTE

yep, klopt.. wel aangepast..


Originally posted by bluewhiteaerox
Heey joost erg vette rox met te vette setup!
Nog bedankt voor tunen van me cilinder en carters!
Spreek je nog.

graag gedaan :*
 
goed, weer is een redelijke update van mijn kant. omdat mn scoot nu eigenlijk motorisch zo goed als af was, en ik er dus weinig meer aan deed, is het tijd voor wat nieuws. ik heb mn blokje en mn speed cilinder verkocht. ik krijg van diezelfde jongen een blokje terug, wat waarschijnijk gestraald gaat worden. Er komt een 85mm rhq as in, samen met een cross cilinder. zowel blok als cilinder worden bewerkt. ik ben benieuwd wat dat oplevert.. aanstaand weekend krijg ik het blok en worden mijn carters en speed opgehaald. kan ik van de vakantie mn nieuwe blok mooi gaan opbouwen :)
 
wtf is je bedoeling daarmee dan ??? gewoon voor de hobby ? om weer iets te doen te hebben ?? dat snap ik opzich wel... maar had je al een snel blok, en hoop je er nu meer uit te kunnen gaan halen ? wat zijn je plannen dan ???

Ik ben iig wel erg benieuwd... en vet om te zien hoe er een blok wordt opgebouwd... kijken wiens blok sneller af is... mijn blok of die van jou :D welke sneller gaat worden weet ik al wel... die van een tuner of die van een tunings n00b :rolleyes: die van jou dus :D veel suc6 ermee...

en beter maak je veel foto's etc. ! LaterZzz jur van XZ !
 
euh ja eigenlijk gewoon om weer is wat aan mn scoot te doen. ik kan wel mn as uit dit blok halen, en een cross zuiger kopen en een 85mm as, maar ik heb gelukkig voor mn blok en cil een goed baasje gevonden en zodoende bouw ik maar gewoon een heel nieuw blok op :)
je hoopt natuurlijk altijd op meer pks maar of dat ook zo gaat worden is de vraag:)
 
Originally posted by Sander@rs
ben erg benieuwd wat je er nu weer van gaat maken joost.

Ik blijf je volgen en veel succes!

woeis, een oud collega :D je was wel redelijk impressed toen ik ff in die garage ging vlammen he :p


Originally posted by Xander
Wat ben je met je C20 / cilinder van plan, aangezien je met 85mm rod gaat rijden?

c20 blijft, speed word verkocht, komt een cross voor in de plaats..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top