menace said:vette shit ! nog maar wat fototjes posten van hoe hij er nu bij staat dan ?
[5th] Douwe said:dan belt patrick om te vragen of hij op me neo's mag rijden, heb ik dat ding nog dan
ik naar nick en ja hoor het leefde nog na bijna een jaar stil staan...
kortom het project word nieuw leven in geblazen, de speed zooi van de max komt erop en de mono word af gemaakt...
foto's als de tijd daar is
[5th] Douwe said:dan belt patrick om te vragen of hij op me neo's mag rijden, heb ik dat ding nog dan
ik naar nick en ja hoor het leefde nog na bijna een jaar stil staan...
kortom het project word nieuw leven in geblazen, de speed zooi van de max komt erop en de mono word af gemaakt...
foto's als de tijd daar is
[5th]Nick said:Correct ja, maar je wilt niet weten hoe het eruit ziet, douwe was weer eens creatief geweest met het wegleggen van zijn blok, en heeft volgens mij een spuitbus gesloopt, dus het hele carter is gaar zwart grijs wit achtig
Maar ben vandaag even voor hem aan de gang geweest, Neo's ontdaan van zijn Manston blok en alle onderdelen die over gaan naar het nieuwe blok (24mm Mikuni, Polini rotor enz)
Verder heb ik ook al contact gehad met de parelstraler en de coater, en gaat dit weekend het blok alvast in een stroomversnelling
Foto's volgen morgen denks
*edit* zodra ik Douwe weer heb gesproken (Zit gestationeerd in Duitsland), zal ik zijn hele Project even aanpassen, even oude foto's verwijderen en de text een beetje aanpassen