DG. DG Design 6 November 2006 #21 Welk biermerk word dit ? Ziet er allemaal goed uit Zie je komend seizoen wel weer langskomen op je achterwiel.
Welk biermerk word dit ? Ziet er allemaal goed uit Zie je komend seizoen wel weer langskomen op je achterwiel.
PiaTyphoon.LC SBO 2007 #101 6 November 2006 #22 zeer vet ding hopelijk word ie net zo vet als je sr :W
KevinP . 6 November 2006 #23 vet man Ik hou wel van gatenkaas kappen, zeker die voorkap is egt mooi gedaan. welke kleuren komen de kappen?
vet man Ik hou wel van gatenkaas kappen, zeker die voorkap is egt mooi gedaan. welke kleuren komen de kappen?
black-spirit Beun baby beun 6 November 2006 #24 KP-Sonic said: vet man Ik hou wel van gatenkaas kappen, zeker die voorkap is egt mooi gedaan. Click to expand... Ben ik 100% mee eens *D is echt cool succes ermee!! Grtz Robby
KP-Sonic said: vet man Ik hou wel van gatenkaas kappen, zeker die voorkap is egt mooi gedaan. Click to expand... Ben ik 100% mee eens *D is echt cool succes ermee!! Grtz Robby
Geert A.k.a. SuiD 6 November 2006 #26 zo dit beloofd wat 8) 8) ben erg benieuwd ziet dr al zeer goed uit!
Michael Vodka of Jager 6 November 2006 #28 dit komt cker goed, sr was gruwlijk en dat wordt deze vast ook, de voorkap is een mooi begin hoe zit het eigenlijk met de andere [5th] jog, die van barry? Mayb kan je zijn rims kopen, die waren wel goed geil. Als hij die verkoopt natuurlijk. Last edited: 6 November 2006
dit komt cker goed, sr was gruwlijk en dat wordt deze vast ook, de voorkap is een mooi begin hoe zit het eigenlijk met de andere [5th] jog, die van barry? Mayb kan je zijn rims kopen, die waren wel goed geil. Als hij die verkoopt natuurlijk.
ZipSjezer Easy Stuntin 6 November 2006 #29 woo patie had natuurlijk al een soort van preview gehad, maar ziet er echt vet uit. zo te zien veel aandacht aan besteed al. kom em ooit nog wel is irl bekijken ooit dus.. beter 1st weer ff house met ze alle mja high five doei :*
woo patie had natuurlijk al een soort van preview gehad, maar ziet er echt vet uit. zo te zien veel aandacht aan besteed al. kom em ooit nog wel is irl bekijken ooit dus.. beter 1st weer ff house met ze alle mja high five doei :*
Custom SR Skz speed tuig 6 November 2006 #30 patrick ouwe shovel boer, dit had je me wel eens eerder kunnen vertellen+ralf+
[5th]patrick Kraken ? 6 November 2006 #31 heheeheh :W @zipbleezer ja man we zien me kaar te weinig en vorige x in brothers ging het dak eraf en ik zou zeggen kom langs @ customsr haha sstille wateren hebben diepe gronden
heheeheh :W @zipbleezer ja man we zien me kaar te weinig en vorige x in brothers ging het dak eraf en ik zou zeggen kom langs @ customsr haha sstille wateren hebben diepe gronden
-Gideon- Scooter Kotser 6 November 2006 #32 Sommige mensen wisten het stiekem al }) Heftig ding pattie... SBO 2007?
Ronnie Well-Known Member 6 November 2006 #33 Ziet er weer erg netjes uit Patrick. Ik was ook al een tijdje op de hoogte van dit scootertje Ben benieuwd naar de kleurencombo, maar dat zal ongetwijfeld vet worden... Ik zie jij en je scooter begin volgend jaar weer.. succes!
Ziet er weer erg netjes uit Patrick. Ik was ook al een tijdje op de hoogte van dit scootertje Ben benieuwd naar de kleurencombo, maar dat zal ongetwijfeld vet worden... Ik zie jij en je scooter begin volgend jaar weer.. succes!
Denna Soes Bolkont 6 November 2006 #35 Tof ding , Pat . Leuk dat je doorgaat met scoots . We spreken elkaar volgend jaar weer op een meeting denks .
Tof ding , Pat . Leuk dat je doorgaat met scoots . We spreken elkaar volgend jaar weer op een meeting denks .
Sviz. Nico de opperbeuner 6 November 2006 #38 Patrick jij blijft ook bezig he is maar goed ook,wordt weereens vet zo te zien +ralf+ Sven
MB Well-Known Member 6 November 2006 #39 hehe eindelijk een projectpage van je hok zo te zien is het allemaal gelukt met radje! komt helemaal goed met dit ding. succes man greetz berre
hehe eindelijk een projectpage van je hok zo te zien is het allemaal gelukt met radje! komt helemaal goed met dit ding. succes man greetz berre