This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[5th] Malossi Jog

Tjoener

Ik zie nu voor het eerst dit project pas, echt vet wat je allemaal weer maakt.
Kleurencombo owned nog steeds:W

Daar gaan we weer:

Ik heb me blokje weer terug
ff wat pics natuurlijk,

En ehm bandjes, Ja ik heb ze gesponsord gekregen, ze zijn nog niet op de markt en eigenlijk is het nog n test hoe of wat, aldus me sponsor,
het idee is het zelfde als de dunlop bandjes, alleen van softer compound gemaakt,

de planning voor morge:

Blok eronder fietsen,
Bandjes erom leggen,
op wielen krijgen het apparaat,

en verder alles op me gemak, !!!!!

greetz

blaashee met die em.ha.er. jog!! zogauw je gek gaat doen laat ff wete kom ik wel ff spieke

Hijs vet ouwe :love: Zelfde kleurtje als mijn frame :love:.Ben benieuwd wat het eind resultaat zal zijn.Spreek je dushi`s

+pippi+ Servièn

die derc teller pattie!! wat een afwerking!! _0_

nu nog de rest erop en de MHR crack koerier is klaar!

woo johnnyy!

tan2 lauwe shit gek.
stuur is idd echt supervet zo, killswitch en derc zitten er echt supermooi in.

tjek je :*

en toen bedacht je je ineens dat je nog een gaatje moet boren voor je gaskabel of zie ik dat misschien verkeerd

vind het een érg vet ding!! al had ik voor het coaten geprobeerd het frame nog lichter te maken (zie nog alerlei vage uitsteeksels?)

succes man!!

grtz Ken

en toen bedacht je je ineens dat je nog een gaatje moet boren voor je gaskabel of zie ik dat misschien verkeerd

grtz Ken

Ja jonge, en daarom heb ik dat ook gedaan voordat ik de boel liet spuiten, zo dom ben ik nou ook weer niet,

@ de rest thnx voor de reactie,s ik zal morge weeer is ff n update er tegen aan gooien,

greetz