This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[5th] loos frame project :)

Status
Not open for further replies.
piapimp...we hebben een samba comp, dpr speed, mhr team 2000, yasuni c21 en er komt nog een is tuning uitlaat

@ marcel nrg : dat was dus niet de bedoeling..... en kappen tsja we zien wel

omg echt een te erg project dit

enne die tuin:X..me ouders hadden me allang kapot gemaakt als het zo'n teringzooi bij ons was

succes ermee!

hehe de pa van klaas helpt zelfs mee die vind het ook leuk allemaal dus dat zit wel goed, en de tuin is nu weer netjes heh

hahaha mooi lache dit klaas kom is door eemnes scheuren met dat ding over de singel, en kan je mijn zip blokkie niet even naar twins brengen als je er toch een keer heen gaat geef ik je een pak geld en een speed erop laten zetten of is dat te veel gevraagd

zou egt dik zijn als je er gewoon net zoals bij een auto een bodykit onder zou legge...dan lijkt ie ook lkkr laag bij de grond
en grote spoiler 8erop
suc6 ermee...setup zal iig wel gaan

Ej, we waren heel ff @ automeeting met de scoots maar keb je niet gezien ?

We zijn na een tijdje weggegaan omdat er een paar andere nerds weer moesten patsen zonder helm en met een gilardoni :|

eey man, das weer wat anders.
Neo's velgen zijn ook 12 inch anders heb ik ook nog wel een 12 inch benelli voorwiel!

echt een te mooi project dit te leipe ideeen!! tiz ook wel vet om een kappenset compleet te modden van een SR, die te verlengen oid
btw wat voor carterdeksel is dat!?? lijkt op een aerox maar met luchtinlaat?

Suc6

Greetz Dick

thx iedereen

@ venom : je die hebbe we nog

@ murder : teveel werk denk

@ emo : me too

@ rs vale : ik vraag ff aan klaas wat hij ervan vind

@ dickozzz : kappen mischien wel maar dat word dan home made denk
die kap een oud model top kap

tevens gister het blok en de cilinder naar de tuner gebracht die ze ff hard gaat aanpakken....stages doet hij niet aan dus de boodschap was, doe maar tot het randje.....dus we zullen zien

mzzl

Status
Not open for further replies.