Easy Riders Rolf ewehem 19 August 2004 #21 Jep ik ben dr met mijn rox.. Helaas zijn me setje gepolijste velgen nog niet klaar. })
[5th] Douwe Lets Hiv... 19 August 2004 #22 vetjes mag ik de ice enz ook es aanschouwen ben je ook makkelijk te herkennen dus ik neem c21 wel ff mee hoor en me camera ook maar denk hoe laat gaan jullie ong. ?
vetjes mag ik de ice enz ook es aanschouwen ben je ook makkelijk te herkennen dus ik neem c21 wel ff mee hoor en me camera ook maar denk hoe laat gaan jullie ong. ?
#Bas - 19 August 2004 #23 ICE zal dan niet afgestelt zijn ,alleen de carb , heb pas 1 testrondje gereden en toen de carterkap weggebracht. Wij zijn er 20.30 als alles goed verloopt en de carterkappen morgen klaar zijn.
ICE zal dan niet afgestelt zijn ,alleen de carb , heb pas 1 testrondje gereden en toen de carterkap weggebracht. Wij zijn er 20.30 als alles goed verloopt en de carterkappen morgen klaar zijn.
[5th] Douwe Lets Hiv... 19 August 2004 #26 zal proberen rond 20:00 ligt aan klaas wanneer hij kan laat morgen wel weten hoe en wat nu weer onntopic ok ? :*
zal proberen rond 20:00 ligt aan klaas wanneer hij kan laat morgen wel weten hoe en wat nu weer onntopic ok ? :*
Necromander Runner Poggiali 19 August 2004 #28 ziet er leuk uit, wat zijn jullie met de kappen van plan?
[5th] Douwe Lets Hiv... 19 August 2004 #29 @ bizar : komt goed @ necro : kappen ??? mischien maar die zijn dan home made
#Bas - 19 August 2004 #30 Derbi gpr achterkap erop fixen, wel wat laswerk maar dan zit je zeker laag op de grond
[5th] Douwe Lets Hiv... 19 August 2004 #31 mwa....teveel werk word ws een sr buddy en wat onderdelen van een sr aangezien ik nog 2 halve sr's in 1000 stukken heb liggen volgens mij
mwa....teveel werk word ws een sr buddy en wat onderdelen van een sr aangezien ik nog 2 halve sr's in 1000 stukken heb liggen volgens mij
ErikG Señor 19 August 2004 #33 ik heb nog een Neo's voorvelg liggen, mister-ik-heb-even-3-projecten 8P Komt goed :W
[5th] Douwe Lets Hiv... 19 August 2004 #34 jah neo's velgen hebbik ook nog wel moet een 12" velgje zijn firefox ofzo.... ennuh marcel ............DANK U
jah neo's velgen hebbik ook nog wel moet een 12" velgje zijn firefox ofzo.... ennuh marcel ............DANK U
Wanksta BaMed 19 August 2004 #36 omg weer een project douwe wordt echt te erg met jou moet denk ook maar de army joinen en wat staat klaas er mooi op zeg zie hem normaal anders :X
omg weer een project douwe wordt echt te erg met jou moet denk ook maar de army joinen en wat staat klaas er mooi op zeg zie hem normaal anders :X
Marcel флоп т мг е)) 19 August 2004 #37 cheese power said: ennuh marcel ............DANK U Click to expand... :* ff serieus.. ik vind het een tov ding, en het zou helemaaaal vet zijn als je dan ook nog verlengde kappen maakt en als dit omhoog komt mag je best wat doen :X
cheese power said: ennuh marcel ............DANK U Click to expand... :* ff serieus.. ik vind het een tov ding, en het zou helemaaaal vet zijn als je dan ook nog verlengde kappen maakt en als dit omhoog komt mag je best wat doen :X
[5th] Douwe Lets Hiv... 19 August 2004 #38 @ wanksta: ja soory voor me verschijning maar ja wat doe je anders als je lol hebt :+ -edit- klaas @ mijn account Last edited: 19 August 2004
@ wanksta: ja soory voor me verschijning maar ja wat doe je anders als je lol hebt :+ -edit- klaas @ mijn account