[5th] loos frame project :)

Status
Not open for further replies.
Marcel-NRG said:
wow die lijkt wel iets van 30cm langer dan die aerox ofzo

:rolleyes:
beter dat hij rijd mannen :W

om precies te zijn zal je nog ff moeten w8en :D ik ga het van de week ff nameten

hij loopt trouwens al staat allemaal in de eerste post en ik zeg je...evo met c21 wil wel op zn achterwiel als je beetje moeite doet doet ie het met dit ding zelfs :D

Relaxt origineel..!

Opbouwende kritiek? Let op de kleine dingetjes, velgrandjes, draadjes wegwerken enzo;) (tis nog nie af da weet ik)

velgen krijgen nog een kleur
dit is omdat lak moet drogen en daar hebben we denk ik voor speelmansplaten geen tijd meer voor
dus we hebben gekozen dat het ding moet lopen :) ipv gelikte velgen hebben.En over de kabels.....kijk maar op speelmans platen.Aantal kabels lopen zelfs door het frame.
o ja we moeten ook nog de 8er rem fixen.denk dak maar ff malossi blokken ga bestellen op me werk :)

ik zag ty-wraps:D... (of hoe je da ook schrijft..)

mja groot gelijk, eerst naar speelmansplaten... als ik nog nie moe ben van q-base goei kans da ik kom kijke jah... :rolleyes:

na het ding loopt dus en niet verkeerd ook :)

hij wheelied.....................

heb een filmpje waar klaas beetje rond tijd geeft een aardige indruk van het geluid :P

600 kb ongeveer iemand space ?

mvg

Ik ook :D En 5th mensen heb nog wel ruige "BOB" sleutelhanger voor jullie. Als ik hem morgen niet vergeet kom ik hem wel ff brengen , dat barrel van jullie is toch niet te missen :*

Status
Not open for further replies.
Back