This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5th 2f4r kamikaze sprintframe

@ arthur Nee dar ga we niet aan beginnen +pippi+ . Ze rijden me daar tehard op hun achter wiel ik heb het liefer wat rustige 35 km of zo ,daar voor bouw ik dit -:- .

@tom k Ja dit is het blokje met het gruwlijke vermogen van 3,3 pk :#

@ dankje die dag zo ik nog niet weten maar hij is wel in zicht *D

eeyz,

het ziet er allemaal heel netjes uit. hier kan je egt trots op zijn
ik denk ook dat je zeker een nette score haalt! succes

Martijn het wordt nu wel eens tijd dat je je blok eronder gooit , of eens wat foto's laat zien hoever hij dr nu bijstaat , krijg een droge mond van het kwijlen namelijk

GreetZz Barry

ik ben ook heel benieuwt hoe het er uit komt te zien als je je blok er onder hangt-:-

massol en tot meppel oiii

@ barry, mm ik kan wel effe fotos maken hoe hij er nu bij staat O-) . Of zou ik je nog effe laten uit drogen :7

@ wesley mm ik zo wel effe eerdaags een paar pics maken 8)

:W. toch nog bezig Tinus , succes ermee enne we meeten wel weer :*

Last edited:
@ sprintspeed Nou hij staat er op

@ erwin ja toch 8) is goed kerel spreek je

Ohw ja nog effe een klein updatje , dat post ik wel effe hier

Ik heb nu drie verschillende membranen

1: big valve std
2: big valve aangepast
3: v-force

Met de v-force daar rij ik nu effe mee en als ik op de bank ga wil ik gaan kijken wat het beter gaat dus dat horen jullie ook nog van mij !!-:-

Last edited:
2Fast met stnd veren sjonnie..

Zag al in je msn naam dat er leven in zat..
Binnenkort maar weer eens langskomen denks..

:*

Wim said:
2Fast met stnd veren sjonnie..

Zag al in je msn naam dat er leven in zat..
Binnenkort maar weer eens langskomen denks..

:*

mm ja ik weet maar misschien van het weekend effe een setje fournales halen , En langs komen dat moet je zeker weer een keer doen !!

Sinds wanneer heeft 5TH Ploegservice een 80cc ploeg uitvoering? Dacht dat die alleen in 250 cc en V8 waren+ralf+