4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
Brommersprint said:
Het gaat in de laatste rondes (finales) om rit-winnaars en dus niet meer om de tijd.

Dat snap ik, maar de vermelde tijden zijn toch van die rit? Of zijn dat de snelste tijden behaald van de hele dag??

Anders lijkt het me toch knap lastig om eerder over de streep te zijn met een minder snelle tijd....
 
T zijn idd pindatijden. Geen gemiddelden, niet de snelste tijd, niets berekenbaars oid...vreemd.
Verder geen touw aan vast te knopen omdat Veenstra Van Nies constant te snel af was....maar toch tweede werd??
 
Joël said:
Nette site.

Maar 1 ding begrijp ik niet, hoe kun je winnen en toch een slechtere tijd hebben??

1. Patrick van Nies 7.646 sec
2. Frans Veenstra 7.308 sec

Of wordt hier reactietijd niet geteld, jawel toch?
Zoals het hier staat klopt het bijna. Voorzover ik mij nog kan herinneren stonden deze rijders in elkaars baan. hierdoor werd onterecht patrick als winnaar uitgeroepen ipv Frans. Er is een persoon die dit op film heeft vastgelegd, maar dit werd niet als overtuigend bewijs gehonoreerd. zodoende werd de scooter van de kale man zoveelste keer tweede.
 
1 - Sibo - alkmaar
2 - eric van \'t hof - borssele
3 - Cuno de Bruin - Utrecht
4 - manfred reusken - wezep
5 - Chiel van Bakel - Heemstede
6 - Django Staal - zwolle
7 - Dicky Jansen - Terborg
8 - Tim de Winter - Nijmegen
9 - Hendrik Bergsma - Gronau (Duitsland)

Whoeie gaat hard ik ben nummer een :)

Edit henderik er bij:)
 
vraagje waarom dat framenummer? heb er niks op tegen.. maar stel je zit in xtreme scooterklasse met zelfbouw ding ? of heb ik ergens overheen gelezen?
 
Net ingeschreven, helaas nog bij extreme omdat tegen die tijd nog niet al m'n kapjes klaar zijn.
maar dat komt goed.
Op lelystad compleet te zien.
 
cunoh said:
vraagje waarom dat framenummer? heb er niks op tegen.. maar stel je zit in xtreme scooterklasse met zelfbouw ding ? of heb ik ergens overheen gelezen?

Hoef je ook niet in te vullen (is niet verplicht)

weet niet waarom ze dit vragen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top