4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
Bee-Racing said:
ik denk nog wel eerder

Ik ook, Damwoude is echt retepopulair, o.a. omdat het gewoon lekker georganiseerd is :)

Ik ga ook maar snachts inschrijven denks :P.
Ik ben op 4juni misschien niet eens aanwezig, maar we hebben een reserverijder 8)
 
Manta said:
Ik ook, Damwoude is echt retepopulair, o.a. omdat het gewoon lekker georganiseerd is :)

Ik ga ook maar snachts inschrijven denks :P.
Ik ben op 4juni misschien niet eens aanwezig, maar we hebben een reserverijder 8)


offtopic, we gaan naar jubbega maar aan het bier bij jou, en tegen 12en maar even achter de comp denks :P :+
 
JusSeb said:
Word het allemaal waard :*

zkr als het netzoals vorig jaar word dan is het et waard

mooiste sprint van et jaar ook me eerste toen maar tog vond ik de organisatie top
alleen die omroeper mog wel wat minder door die microfoon schreeuwe:P

mooi op 6 mei 00:00 online en naar de site toe:p
 
Laten we dit topic anders nog ff beetje warm houden :P Ik heb er iig veel zin in, ben nu al een beetje aan te voorbereiden.
 
ik ben atm ook aan het voorbereiden kapjes nog afmaken voor damwoude.. blokje morgen naar koopmans brengen :) en dan over 3 weekjes ong is ie helemaal klaar! ik heb er igg erg veel zin in!!
 
RobinV said:
Laten we dit topic anders nog ff beetje warm houden :P Ik heb er iig veel zin in, ben nu al een beetje aan te voorbereiden.
of juist niet dan hebben we meer kans om in te schrijven als minder mensen ervanaf weten :P
 
roderunner19 said:
mooi op 6 mei 00:00 online en naar de site toe:p

Lekker zijn jullie, zit ik niet al te nuchter te zijn op de camping in Jubbega, bezetten jullie alle plaatsen :| :p
 
Joël said:
Nette site.

Maar 1 ding begrijp ik niet, hoe kun je winnen en toch een slechtere tijd hebben??

1. Patrick van Nies 7.646 sec
2. Frans Veenstra 7.308 sec

Of wordt hier reactietijd niet geteld, jawel toch?

Het gaat in de laatste rondes (finales) om rit-winnaars en dus niet meer om de tijd.
 
Brommersprint said:
Het gaat in de laatste rondes (finales) om rit-winnaars en dus niet meer om de tijd.
Idd en daarom verloor ik van van Schie terwijl ik die ronde ervoor de snelste tijd v/d dag had gereden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top