This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
ramza ik weet mischien wel iemand die mee wil rijden maar die woont bij assen hij vroeg ook aan mij of die mee kon rijden maar dat kon niet meer dus is goed als ik hem ff vraag?

jah die gast woont ergens in wapse of zow dacht ook eerst dat je wapse kon eten of zow :+ maar blijkt tog een plaats te zijn ken die gast ook niet goed of zow maar zal hem wel ff vragen

Vannacht zou het opklaren en morgen vroeg zou het droog zijn, dus bellen of het weer goed is is niet zo'n goed idee, sinds de buien pas later op de morgen/smiddags verwacht worden.

Als ik dit weer zie, lijkt het me niet héél verstandig om in mn golf met sliks te rijden naar damwoude 8P

MAYKEL_MK1 said:
Als ik dit weer zie, lijkt het me niet héél verstandig om in mn golf met sliks te rijden naar damwoude 8P

is morgen over hoor -:-

naja zie wel wat er van komt, beter grote tent over sprint baan 8P

Joël said:
Ik ga niet... dus mijn startnummer 169 is ook beschikbaar...

Joel is bang voor regen (ja snap wel dat je dan maby weelspin heb dus niet happe 8))

jammer dit begin zelf ook al te tetwijfelen........

Ik hoor net dat we geen vervoer hebben..

Kut van iemand afhankelijk zijn..
Dus we wij er morgen ook niet

Maar er is een laatste hoop, die moet nog bellen....

Het is godsallermachtig kolere weer, en het wordt eerst ook niet meer droog hiero.. Ik kom wel ff loeren, maar ik denk dat het glijden en spinnen wordt morgen :L

Weet iemand of BurN (Sander Brul) ook meedoet met de Neos?

Oooi.

Jah, alleen dan met de sprint neos (die inmiddels verlengd is) niet zijn eigen dus. Hij had alleen nog wat problemen met overrange dacht ik.

De bus is geladen...Morgen de roze Piaggio Aerox maar eens laten flammen, starts gaan iig erg goed.

kutzooi mijne ook deels kapot (kleinigheidjhe hoop ik) nu ff kijken
plaatjes zijn het iig niet, zo ff nieuwe bougie erin carb schoonmaken en gaan checken en bidden
bidden jullie mee?

Status
Not open for further replies.