4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
rs rullezzz said:
Joel is bang voor regen :rolleyes: (ja snap wel dat je dan maby weelspin heb dus niet happe 8))

jammer dit begin zelf ook al te tetwijfelen........

hehhe srry hoor :L s +ralf+ , We gaan ervoor morgen :*

En weer twee startplaatsen beschikbaar. Nummer 186 en 190 (Dennis op zijn Typhoon) zijn beschikbaar. Wij gaan niet ivm met de weersvoorspellingen en de reisafstand van 265km. Aangezien best volgende week dichtbij is gaan we daar wel heen. Helaas maar ga niet 4/4,5 uur rijden voor regen. Aju :'(

Idd kom op zeg. Het weer kan ook meezitten als ik naar vandaag kijk. Dus ik ga gewoon en er zullen er vast meer zo over denken })

Last edited:
Scooter is helemaal klaar.. de kappen vind ik maar gaar ze passen niet echt goed meer maargoed.. t is verder goed.. voorkap is me oude ac kap met int zilver zip erop gespoten :D me vriendin heeft zich ff uitgeleefd :P (volg. week sp kap.)
en verder heb ik veel geoefend vandaag, start gaat nu best wel goed.

In het begin nog beetje last dat de scoot omhoog kwam maar het lukt nu ook om hem aan de grond te houden!

tot morgen!

oiii

Aerox-Evo70 said:
ja, hij doet mee :W, met de nodige pk's -:-

Ga jij nou ook nog heen mark?

Naja wou vandaag scoot afmaken kwa afsteling maar niets kunnen doen door weer+ heb nu nog steeds geen werkende carterkap maar komt morgen goed.

weer is trouwens hier nu weer goed 8)

heb er zin hoop dat weer goed is :)

regen of niet voor iedereen is het gelijk

of het nou morgen regent of niet het is in elk geval voor iedereen gelijk denk dat iedereen dan last krijgt van wielspin kwestie van doseren of andere vertanding. en denk dat dit voor velen de kans is om van schie teverslaan

audirs2 said:
of het nou morgen regent of niet het is in elk geval voor iedereen gelijk denk dat iedereen dan last krijgt van wielspin kwestie van doseren of andere vertanding. en denk dat dit voor velen de kans is om van schie teverslaan

Ik denk dat van Schie zijn machine niet eens uit de schuur haalt met een drupje...

Als het regent is de lol ervanaf. en wat heb je als je een sprinter gebouwd hebt en je kan maar 1/4 van je gas gebruiken.

allemaal bang van een buitje regen dat ze af geven kom op zeg. soms geven ze stralend mooi weer af en regent het ook gewoon. dus kijk gewoon morgen vroeg effe uit je raampje of bel iemand in friesland hoe het weer is en vertrek gewoon als het droog is.

nu snap ik ook wel dat mensen niet graag 200 km of meer rijden voor een bui regen maar voor jubbega gaven ze ook in begin van de middag regen en af en was iedereen er wel gewoon.

c4rn en ik komen gewoon voor ons is het ook dik 330km rijden.

sr staat nu helemaal klaar voor morgen heb er zin in.

sonic tuning said:
allemaal bang van een buitje regen dat ze af geven kom op zeg. soms geven ze stralend mooi weer af en regent het ook gewoon. dus kijk gewoon morgen vroeg effe uit je raampje of bel iemand in friesland hoe het weer is en vertrek gewoon als het droog is.

nu snap ik ook wel dat mensen niet graag 200 km of meer rijden voor een bui regen maar voor jubbega gaven ze ook in begin van de middag regen en af en was iedereen er wel gewoon.

c4rn en ik komen gewoon voor ons is het ook dik 330km rijden.

sr staat nu helemaal klaar voor morgen heb er zin in.

Beterzz je tegen stander (ik) is ook aanwezig -:-

had vanavond effe me elektrice pomp erin gebouwd en nog effe gereden en ik moet zeggen liep wel lekker op het moment.

moet nog steeds vtm op bank afstellen maar had geen tijd meer voor damwoude

maar hij loopt niet verkeerd dus komt wel goed morgen

groeten

Tis al opgeklaart hier :), en ik ben er sowieso, ook al regent het pijpestelen, ik maak er gewoon een gezellig dag van ! :p

ik ben gewoon aanwezig ookal krijgen we stort buien
of ik dan ga sprinten is ten 2e:)
iig ik sta klaar voor vertrek

adioz en allen tot morgen:)

Status
Not open for further replies.
Back