4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
Ik hoop dat het morgen nog een beetje leuk wordt ...want ik woon 10 a 15 km van damwoude ...en het enigste wat het hier doet is regenen:(

MHR_AEROX said:
Ik hoop dat het morgen nog een beetje leuk wordt ...want ik woon 10 a 15 km van damwoude ...en het enigste wat het hier doet is regenen:(
:'(

hier in zoetermeer is het constant mooi weer... en ik d8 :) dat zit ff mee, relaxed man.

maja niet dus :(

MHR_AEROX said:

Ik woon zo'n beetje naast locatie... en idd kwartiertje terug hier stortbuien en onweer.

Maarja wat er nu valt, valt er morgen niet :+

Das ook wel waar . Mja ik ga ook niet liggen branden in de regen , dan krijg ik een natte reet met me korte achterkantje :P.

roderunner19 said:
iemand die morgen een aantal keihin sproeiers onder de 135 bij zich heeft?
daar zou ik heel erg blij mee zijn

adioz

- 95
- 98
-102
-105
-110
-112
-118
-122
-125
-128
-130
-132
-135

( en dat gaat zo door tot 175 :P )

ik ben al voorzien:D maar bedankt
ding loopt nu lekker en zo laat ik em ook morgen lopen:)
iig nu nog de puntjes op de I zetten en effe schoon poetsen voor zover mogelijk is:D

adioz

ik heb nog drie plaatsen vrij (personen) richting Damwoude of onderweg naar Damwoude .... (vertrekplaats waddinxveen)

Het is hier echt super banish weer, zonnetje 25 graden8):W
Nou maar hopen dat dat morgen in Damwoude ook zo is:X

Heb er iig al best zin in*D

Het is hier nu (drachten) iig warm!! en mocht het zo zijn dat er morgen een paar druppen vallen dan word de baan wel weer drooog geblazen met die apparaten van vorig jaar!!!!

sprintfreakz said:
Het is hier nu (drachten) iig warm!! en mocht het zo zijn dat er morgen een paar druppen vallen dan word de baan wel weer drooog geblazen met die apparaten van vorig jaar!!!!

Hee dat klinkt goed, speciale baandrogers. :)

roderunner19 said:
zo speciaal zijn ze niet het zijn gewoon branders:P:D
maar iig het is wel een oplossing

Wat heb je eraan als het constant regent? Moet dat karretje met die branders voor de sprinters rijden? (-:

Status
Not open for further replies.
Back