4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
mario said:
Nope

Stefan Strigter rijdt erop. Die weegt niet zo veel en geeft meer gas dan ik zou durven denks :X -:-

moet ie niet de berm in gaan x|
maja succes gewenst :*

jij rijd zelf pro stock neem ik aan ?

mijn sr is er ook bijna klaar voor en ik wacht nog steeds op een telefoontje van brommersprint organisatie of ik nou wel mee kan doen omdat ik op reserve lijst sta... mjah ik zie al wel dat er genoeg uitvallen...! en ik het best wel kut voor DJ vind dat lagertjes eruit liggen:(>..!

Morgen bevindt ons land zich in koudere lucht. In de vroege ochtend is het op de meeste plaatsen nog droog, maar al snel neemt de bewolking toe, gevolgd door enige regen. Er worden geen grote neerslaghoeveelheden verwacht. De middagtemperatuur weet niet hoger uit te komen dan 14-17 graden en er staat een matige tot krachtige zuidwestenwind.

Valt mee jongens, :)

jusseb je hebt je huiswerk goed geddaan, maar wij sprinten wel ook al regent het hé
ik bedoel jij hebt een leger scoot die moet ook door de regen kennen lijkt mij, en ik? ik maak er wel zwemvliezen onder :X

8P

ff zonder dolle nou, vanavond trap ik m aan, als het goed is 1 kein dingetje wat ik moet doen en dat is het klaar, maar ik heb zon schrik dat er vanaaf iets kapot loopt :+

Bart.T@zipsp said:
das lastig en raceroxie waarom jij"?

Gaat veel geld kosten:X:X
Ik moet ws een boedelbak huren en we gaan maar met z'n 2en in de auto zou dus iets van 50 euro moeten dokken. En dan heb je nog de kans op regen, Ik ga dus niet in de regen rijden!!
Maar ik heb vannacht weer ff nachtje over geslapen en heb besloten dat wanneer niemand mijn startnummer wilt hebben ik dan toch maar zelf ga *D

Dus waarschijnlijk zal ik jullie morgen toch wel allemaal zien+ralf+

Mja voor vandaag was ook zoon weer verwacht en nu schijnt hier toch echt wel ff keihard het zonnetje in me bekkie 8P.

Bart.T@zipsp said:
jusseb je hebt je huiswerk goed geddaan, maar wij sprinten wel ook al regent het hé
ik bedoel jij hebt een leger scoot die moet ook door de regen kennen lijkt mij, en ik? ik maak er wel zwemvliezen onder :X

8P

ff zonder dolle nou, vanavond trap ik m aan, als het goed is 1 kein dingetje wat ik moet doen en dat is het klaar, maar ik heb zon schrik dat er vanaaf iets kapot loopt :+

Ze mag eigenlijk niet verkouden worden bart :X :p

Ik trap hem niet weer aan!, als ze stuk mag lopen dan morgen in alle glorie !!

Hmmzz... ik weet nog niet of ik ga...

Ik moet ruim 6 uur reizen en als de baan ook maar vochtig is ben ik al kansloos. :|

Ik ga zowiezo ff koekeloeren, ff proberen mensen van t forum te meeten aangezien ik toch zonder scoot ben,

see you there 8)

Status
Not open for further replies.
Back