This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
candyman1977 said:
dacht toch echt dat er dan race in berghem was buddy of is de liefde over met twan

haha klopt idd candyman maar ik heb een dag vrij gekregen van twan zodat ik mijn eigen zip ook een keer op straat kan vertonen en trouwens in berghem das 5 min bij hem vandaan dus als ie iets moet hebben zal zijn pa er zo staan

Ik weet van me zelf wel dat ik gelijk heb en dat het op deze manier werkt. In de drag-racerij werkt het het precies hetzelfde(ongeacht je met een dial-in of gewoon heads-up rijdt), dat het systeem niet naar behoren functioneert is een ander verhaal.
Ik zal het anders proberen te zeggen: je moet REAGEREN op oranje. zodra je ogen oranje zien duurt het zeker nog 0.5 sec voordat je scooter daadwerkelijk in beweging wordt gezet, dat kan dus NOOIT valse start zijn.
Het is nu iig wachten op beeldmateriaal, en mocht het zo zijn dat er meerdere mensen zijn die op oranje over de streep zaten dan is dat dus een valse start.

dhr.van Schie heeft in deze run idd te vroeg gereageerd dus voordat de lampen oranje branden. Het systeem had hier in moeten grijpen en het rode licht had moeten branden. Conclusie: je gelijk Joel dat het systeem niet naar behoren functioneerd. Maar nog even een vraag: is deze afbeelding genomen tijdens de heats? zoja dan kan ik een reden bedenken waarom het niet functioneerde zoals het had gemoeten. (ik heb dit zelf niet gehoord) maatjes van me die zeiden: doordat er tijd te kort was omdat er veel gedonder was met inschrijvingen hebben ze besloten om degenen die valse starts hadden door te laten rijden en niet opnieuw te laten startten, dit om de tijd die er te winnen viel nog te winnen. zoals ik al zei ik heb dit niet zelf gehoord van Jubbega organisatie lui, maar van maatjes van dus bind me er niet op vast!

Of ze hadden hem uitgezet oid en dat irri belletje/alarm ding ofzo ook. Er waren wel valse starts waaronder ik in halve finale, dus werken deed het wel.

sprintfreakz said:
Of ze hadden hem uitgezet oid en dat irri belletje/alarm ding ofzo ook. Er waren wel valse starts waaronder ik in halve finale, dus werken deed het wel.

en ik geloof ook dat er in het reglement stond 2 valse start moeve
wat deed die gast dan nog op de startgrid @halve finale met xtreme sc
na drie valse start
denk dat je gewoon genoegen moet nemen met wat je krijgt ook al is dat een ongeregelde oneerlijke voortrekkende org

Omdat ze midden in de middag ook iemand niet diskwalificeerden omdat hij meer als 2x valse starts had, dus dan was het helemaal niet fair geweest als deze dat wel had gekregen.

JusSeb said:
Omdat ze midden in de middag ook iemand niet diskwalificeerden omdat hij meer als 2x valse starts had, dus dan was het helemaal niet fair geweest als deze dat wel had gekregen.

het hele reglement klopt geen reet van
rijden in het rennerskwartier stond geloof ik iets over in
als je regels opstelt moet je ze ook naleven klaar

klopt er werden mensen aangehouden in het rennerskwartier omdat ze reden (voor de sprint smorgens) maja mensen moet ook kunnen luisteren, en een sociale controle is er meestal ook nog toch

Runner1987 said:
Ik heb nog geen gehomologeerde scoot gezien met een malossi vork..jij wel?
ga aub niet zo mierenneuken..
je snapt tog ook alwel wat hij bedoelt..

Status
Not open for further replies.