candyman1977 said:dacht toch echt dat er dan race in berghem was buddy of is de liefde over met twan
Joël said:En toch heb je ongelijk.
Het is een feit dat bij een "tree" in de dragrace bij het verlaten van de stage voordat de groene lamp brandt je een valse start maakt.
Er is voldoende beeldmateriaal in omloop waarop duidelijk zichtbaar is dat er meerdere mensen op oranje al over de streep waren en dus de stage hadden verlaten.
Kortom, het systeem functioneerde niet correct. Geen twijfel mogelijk.
sprintfreakz said:Ik weet van me zelf wel dat ik gelijk heb en dat het op deze manier werkt. In de drag-racerij werkt het het precies hetzelfde(ongeacht je met een dial-in of gewoon heads-up rijdt), dat het systeem niet naar behoren functioneert is een ander verhaal.
Ik zal het anders proberen te zeggen: je moet REAGEREN op oranje. zodra je ogen oranje zien duurt het zeker nog 0.5 sec voordat je scooter daadwerkelijk in beweging wordt gezet, dat kan dus NOOIT valse start zijn.
Het is nu iig wachten op beeldmateriaal, en mocht het zo zijn dat er meerdere mensen zijn die op oranje over de streep zaten dan is dat dus een valse start.
Joël said::?
Anders zeg je niks?
sprintfreakz said:Of ze hadden hem uitgezet oid en dat irri belletje/alarm ding ofzo ook. Er waren wel valse starts waaronder ik in halve finale, dus werken deed het wel.
candyman1977 said:ongeregelde oneerlijke voortrekkende organisatie
Sander said:Da's best knap verwoord in 4 woorden!! :W
candyman1977 said:en ik geloof ook dat er in het reglement stond 2 valse start moeve
wat deed die gast dan nog op de startgrid @halve finale met xtreme sc
na drie valse start
denk dat je gewoon genoegen moet nemen met wat je krijgt ook al is dat een ongeregelde oneerlijke voortrekkende org
JusSeb said:Omdat ze midden in de middag ook iemand niet diskwalificeerden omdat hij meer als 2x valse starts had, dus dan was het helemaal niet fair geweest als deze dat wel had gekregen.
ga aub niet zo mierenneuken..Runner1987 said:Ik heb nog geen gehomologeerde scoot gezien met een malossi vork..jij wel?