Ik heb exact hetzelfde gehad als jou beunhaas. Eerste wand, na 20 geblokkeerde runs eruit( zuiger alles was nog heel). Tweede wand, na vergoeding van tedeschi, ongeveer 10 runs(ook zuiger alles was heel). Nieuwe cilinder gekregen. Deze heeft het een half seizoen volgehouden en toen ook wand eruit. Nu een ATM wand erin, ook na 30 runs eruit. ATM vergoedde mijn wand en de ATM wand die ik nu heb zit er al 500 runs in. Ik heb ook een mina 2fast blok van een klant op de bank en deze heeft nergens last van ook al 100 runs gedraait ofzo.
Olie etc is bullshit want ik heb diverse soorten olie gebruikt en het maakte niks uit. Het zit hem puur in het hechtingsproces, dat is wat ATM mij vertelde. Het materiaal heeft een hele slechte hechting en als het dan ook nog eens niet 100% is ontvet dan loopt ie er gewoon uit. Het mag gewoon natuurlijk niet, ook al zou hij een keer vastperen dan moet de wand gewoon blijven zitten en al helemaal bij een kwaliteitsproduct als deze.
Nou als de alu legering niet goed genoeg was had geen een wand het uit gehouden. DJ is een goed voorbeeld, zijn (volgens mij originele) wand heeft het al heel wat bankuren en sprint uitgehouden. Dit is een minarelli versie. Jordy heeft wat minder gelukt en is zelfs zijn wand na behandeling van Powerseal er ook uit gevolgen.
Het percentage silicium in het aluminium is belangrijk voor de hechting van de nicaSILicium laag. Een foute legering kan er dus wel degelijk toe leiden dat een wand niet hecht, als zelfs na meerdere keren sealen de wand loslaat en andere sealers hier ook problemen mee hebben zou het mogelijk kunnen zijn. Is alleen lastig na te gaan en dus speculeren..
de ander is voor gietijzer coaten?
Is het nu echt zo moeilijk om iets in fatsoenlijk Nederlands te typen?
Ik weet dat deze post volledig offtopic is, maar ik vind dat er in Gevorderden wel eens wat meer op het taalgebruik gelet mag worden.
Is het nu echt zo moeilijk om iets in fatsoenlijk Nederlands te typen?
Ik weet dat deze post volledig offtopic is, maar ik vind dat er in Gevorderden wel eens wat meer op het taalgebruik gelet mag worden.