beunhaas
1337O|2
ik heb es een uur gebeld met hem,hij zij zelf dat hij het niet snapt waarom al de wanden in NL eruit knallen,hij heeft het nog nooit voorgehad in italie zei ie,nog nooit een cilinder terug gestuurd gekregen blablabla...
ook best wel vaag dat hij enkel frans spreekt(en italiaans off course) en geen engels snapt,terwijl hij wel altijd mailt in het engels,maar dat terzijde.
ivm die sproeiers,al staat ie nog zo arm,de wand zou gewoon niet mogen loslaten.
er zijn genoeg speeds waar de zuiger meerdere malen compleet weggesmolten/kapotgedetoneerd heeft,en die wand laat nooit los.(in 99% van de gevallen althans)
kheb hier nog een oude MHR(team),20.000km oud(iedere dag mee naar school gereden),10.000km met half synthetische olie,helemaal opengehakt,ontelbaar aantal zuigers erin versleten+kapot gedraaid,vliegende naaldlagers,gebroken krukas,nooit laten warmdraaien,niet 'ingereden',
wand nog steeds in orde en scoorde laatst nog 19.5pk...
de eerste hebo manstons hadden toch ook dat nickasil probleem?
ook best wel vaag dat hij enkel frans spreekt(en italiaans off course) en geen engels snapt,terwijl hij wel altijd mailt in het engels,maar dat terzijde.
ivm die sproeiers,al staat ie nog zo arm,de wand zou gewoon niet mogen loslaten.
er zijn genoeg speeds waar de zuiger meerdere malen compleet weggesmolten/kapotgedetoneerd heeft,en die wand laat nooit los.(in 99% van de gevallen althans)
kheb hier nog een oude MHR(team),20.000km oud(iedere dag mee naar school gereden),10.000km met half synthetische olie,helemaal opengehakt,ontelbaar aantal zuigers erin versleten+kapot gedraaid,vliegende naaldlagers,gebroken krukas,nooit laten warmdraaien,niet 'ingereden',
wand nog steeds in orde en scoorde laatst nog 19.5pk...
de eerste hebo manstons hadden toch ook dat nickasil probleem?
Last edited: