René S.
6.26
Hallo
Gister ben ik wezen testen met mijn 2fast op de testbank. Ging allemaal goed, bijna alleen maar geblokeerd gemeten. Op het einde nog 1 vrije run om te kijken hoeveel er uit kwam en toen naaide die op 14k.
Cilinder enzo eraf gehaald en er zijn stukken uit de wand. Zelfs in de uitlaat poort mist een stukje. Probleem is, we weten niet waardoor.
Mengsel stond nog te rijk
Geen detonatie.
Squish op 0.6
Ik hoorde dat meerdere mensen de wand eruit hadden liggen en dat hier nog garantie op zit. Weet iemand hier meer van?
/edit
Kleine toevoeging. Hij lekte gelijk kvs bij de kop weg. Na een nachtje gestaan te hebben was meer dan de helft uit het koelsysteem. Dus mischien water in de cilinder waardoor ie te weinig smering kreeg?
Hier even een paar foto's
Gister ben ik wezen testen met mijn 2fast op de testbank. Ging allemaal goed, bijna alleen maar geblokeerd gemeten. Op het einde nog 1 vrije run om te kijken hoeveel er uit kwam en toen naaide die op 14k.
Cilinder enzo eraf gehaald en er zijn stukken uit de wand. Zelfs in de uitlaat poort mist een stukje. Probleem is, we weten niet waardoor.
Mengsel stond nog te rijk
Geen detonatie.
Squish op 0.6
Ik hoorde dat meerdere mensen de wand eruit hadden liggen en dat hier nog garantie op zit. Weet iemand hier meer van?
/edit
Kleine toevoeging. Hij lekte gelijk kvs bij de kop weg. Na een nachtje gestaan te hebben was meer dan de helft uit het koelsysteem. Dus mischien water in de cilinder waardoor ie te weinig smering kreeg?
Hier even een paar foto's
Last edited: