This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2F4R Mooiiboii freempie

Toch effe reageren na aandringen haha :* Ben benieuwd hoe het wordt, maak aub wel even nieuwe foto's als je een cam hebt :*

Was jij niet in curacao?:+

Word zeker iets vets Bjorn:W Miss toch nog eens knalle in roermond?8)

Count me in :W
 
Homobak, ik heb al weer genoeg gezien :#

Check je wel weer op een meeting, of als je me lastigvalt onder werktijd :W
 
klinkt heel mooi bjorn
ben echt benieuwd hoe dat eruit gaat zien!!
zal mn slider binnenkort ook maar eens gaan posten hierzoo:W
spreek je weer!
 
ej kudt je moest me nog terug belle dinsdag! Uns kijke wat dit wordt dan, ik kom anders volgende week eens kijken ? Moet toch nog wat ophalen bij jouw , zal je wel vergete zijn :*.
kusje kevun O.
 
Ghehe dat frame blijft ook nieuwe eigenaren krijgen hehe

Heiko -> Barry -> Don en nu jij

mja veel suc6 en word vast wel wat
 
net pijpje bjorn

wordt er nog beetje verlast aan het frame, ff nieuw subframe ofzo? net iets lichter:W
 
Toch effe reageren na aandringen haha :* Ben benieuwd hoe het wordt, maak aub wel even nieuwe foto's als je een cam hebt :*



Count me in :W

komt goud thijs ik geef je wel een msn'tje zal denkik ht weekend van de 19de worden

wat een //0IBoYji apparaat wordt dit zeg :+

dat moet ook

Homobak, ik heb al weer genoeg gezien :#

Check je wel weer op een meeting, of als je me lastigvalt onder werktijd :W

zeker izi ik val je altijd lastig:+....en ik zie je snel weer!!!

klinkt heel mooi bjorn
ben echt benieuwd hoe dat eruit gaat zien!!
zal mn slider binnenkort ook maar eens gaan posten hierzoo:W
spreek je weer!

is goed peter we zien ons snel weer!!! en ik wil die slider van je ook wels zien

ej kudt je moest me nog terug belle dinsdag! Uns kijke wat dit wordt dan, ik kom anders volgende week eens kijken ? Moet toch nog wat ophalen bij jouw , zal je wel vergete zijn :*.
kusje kevun O.

oowja...ja kom maar langs dan leg ik het klaar mocht ik dan niet thuis zijn dan geeft men ma het wel aanje maar dan kan je wel niet effe kijke naart freem he

:winner:

Ik had dat filmpje nooit online moeten zetten!

welk filmpje:+

Ghehe dat frame blijft ook nieuwe eigenaren krijgen hehe

Heiko -> Barry -> Don en nu jij

mja veel suc6 en word vast wel wat

ja khoop dat ut wat wordt

net pijpje bjorn

wordt er nog beetje verlast aan het frame, ff nieuw subframe ofzo? net iets lichter:W

ja even kijke samen met meran wat er nog aan verandert kan worden aangezien het ding op de laatste afbouw zeg maar samen met hem wordt inelkaar gezet thnx voor je reactie :*
 
update 14juli 2008

zo wat foto's met de nieuwe camera(kodak c813 8,2mp) wel maar kleine update


welke velg zouk pakken??


hoopje wat klaarligt voor de verchromer


nieuwe tankje (425ml)


zit positie bepaalt


blokje (lekker vettig)


de Roost 86cc big bore


uitlatenrekje

najah volgende update zal wel snel komen als het blokje in elkaar zit of als de 2fast af is of mocht de NX kit binnekomen
 
Ben er erg benieuwd naar maat :W
Ik zou die 5 Ster velgen pakken, zijn een stuk mooier dan die gare 3 ster dingen haha.

Neem je een appelflap mee naar Hengelo ? :~
 
Leuk om te zien hoe je er mee bezig ben ouwe. :#

Veel succes ermee en vergeet je doekoe op Hengelo niet he? :#:# :*
 
bjorn, ik zou een trommelvelgje voor nemen, veel lichter, en lopen minder aan!

als je persee uit deze wil kiezen zou ik de 3 spaaks nemen, hier valt nml nog wat uit te hale enz enz,

die 5 spaak kleredingen zijn loodzwaar

vroege groetjes:W
 
Hoi Björn,

Sowieso de 3-spaaks pakken. Dan heb je al een kilo winst. Ik heb die velg zelf ook, de mijne weegt uitgekleed (gedraait/gefreest) 1,7KG.

Succes ermee
 
Ik zou de oranje velg nemen Post wel eens wat grotere foto's dit is ook niet om aan te zien
 
type 1 vork van een zippie is smaller en heeft dunnere pootjes en is trommel je heb ook van de type 3 zip en die heb je in schij en trommel lijken het zelfde maar het verschil met de de type 1 is dat deze pootjes dikker zijn en en iets verder uit elkaar staan dus conclussie als je een type 3 trommel vork heb kan je gewoon een type 1 velg er in doen word aleen veel passen en meten maar het is te doen

groetjes arthur