22 April 2006 - Legale Meeting Meppel & Aftertalk

ice013 said:
oi
het was een zeer toffe meeting ik vond hem goed georganiseerd :) paar keer maar kunnen sprinten. stond in de rij en me ice werd weer een fontein gvd lekte water uit de cilinderkop en er was een slang afgeknalt. maja buiten dat met de zon erbij en paar mensen gemeet was het top.

Laterz
bsd-tilburg

heb ik gezien, een heel spoor van water... jij zat wel ff te vloeken denks




verder was het een zeer geslaagde meeting! Pluim voor de organisatie!!!
 
Last edited:
En die neger met zen runner bleef maar sprinten.. In de hoop dat hij eens zou winnen denkik+ralf+

meppel133.JPG


Die andere neger met zen zip ging wel lekker hard..:p
 
het was zck een dikke meeting mijn eerste keer op de sprintbaan 1 ste sprint verloren
en de 2de sprint gewonnen met afgeknalde carb maar goed dat word opgelost

voor de rest de meeting was egt toppiej goed weer
en de mac in meppel die is zck geownd de bakjes frietsaus en de chilli saus aan de wand

mzzl martijn
 
Ron3 said:
Wie was jij ? diegene met die scootertuning trui ? Vond het wel netjes van hem of hij kon helpen met opruimen enzo. groeten

Dat was ik... met st.net shirtje :)

Hans, was de ergste van de 3 :+
Zuipschuit +pippi+
 
Blue Shark said:
En die neger met zen runner bleef maar sprinten.. In de hoop dat hij eens zou winnen denkik+ralf+

Die kerel sprintte later op zn slippers...
En maar zig-zaggend over de baan heen sprinten :)
 
Arjan @ NRG said:
iemand nog tips wat beter kan voor volgend jaar ??

Deel een papier uit met regels bij de ingang, zoals bij Genemuiden :)

Niet rijden in rennerskwartier, niet rijden op terugweg van de sprintbaan etc
Dan is daar geen duidelijkheid over :)

Was verder goed tof, heb ook nog tijdje met jou staan praten tijdens de bier-affaire op het eind van dag :+
 
Arjan @ NRG said:
haha jah klopt man, maar is goed geregeld zo
en dat papier is goed idee en is er volgend jaar zeker bij


denk dat er VEEL animo is om op een zonnig weekend, er een meetingweekend van te maken..

terrein leent zich er echt perfect voor!

alleen dan wel iets later in het jaar, om wat meer zeker te zijn van mooi weer IVM ondergrond! :)

verder was het topmeeting
 
Vond wel netjes en goed georganiseerde meeting, alleen jammer dat mn runner het op de straat wat minder deed ivm gare trekveren:L

Voorderest veel gelachen en lolgetrapt:#
 
Joene. said:
denk dat er VEEL animo is om op een zonnig weekend, er een meetingweekend van te maken..

terrein leent zich er echt perfect voor!

alleen dan wel iets later in het jaar, om wat meer zeker te zijn van mooi weer IVM ondergrond! :)

verder was het topmeeting

ja dat zou echt super zijn !!!
 
haha, hij zei dat het wel goede gel was. Maar zo erg is een mac terror nog nooit geweest met politie en dergelijk 8P
 
organisatie was super... alleen het zonnetje mog eerder schijnen :p maar was ook super weer.... geen klachten... en dat weekend spreekt me heel heel heel erg aan ;)..... en volgend jaar ga ik nog sneller alleen jammer dat me wig nog steeds niet binnen is gekomen :( zou hem al veel eerder binne hebben maarja voorderest egt super kan niet wachten tot volgend jaar :D
 
Back
Top