22 April 2006 - Legale Meeting Meppel & Aftertalk

Joël said:
Hee.. die sprinter daar linksonder in beeld komt me bekend voor... Weet iemand van wie die is?
ik weet in ieder geval dat ze met 2 waren; volgens mij vader en zoon maar weet niet zeker (hoorde zoiets)
die oudere man reed met een suzuki schakelblok
en de andere reed met een puch automaatblok met 80cc crosscilinder
maar ik weet geen namen; weet alleen dat ze dylan hebben geholpen met z'n puchje :p
 
dragsterlover said:
zonder demper rijden, is niet wijs die vent.

Is dat die man die vorig jaar oopk op speelmansplaten reed? Zat een Schakelblok onder in ieder geval, weet niet wat voor 1, maar die was in ieder geval goed snel.

Iemand het ex-storm blok nog gespot??.............





attachment.php

:rolleyes:
 
Het was cker een goede meeting, vooral omdat ze het voor de 1ste keer hebben georganiseerd!
wij waren alleen beetje aan de laate kant :p mochten maar 120 met de cayenne vanwege de aanhanger, dus 2 uur moeten rijden :p
ik had wel gehoord dat iemand was gevalle? zijn daar fotos van? of wie was dat eigenlijk?
 
Marty. said:
was toffe meeting :) heb nog ff lekker gewheelied op de baan :p

jammer dat 1 zo'n crew mannetje mij steeds moest hebben :X
1 keer dat ik niet mog rijden op de terugweg (wat iedereen dus deed ook nadat ik was gewaarschuwd)
en 1 keer dat ik niet mog wheelien op de sprintbaan..

marty, De gene waar jij het over hebt, dat ben ik. Maar wij hadden eerst gedacht dat dat een regel was op alle meetings, dat je terug moet lopen. Aan het begin van het sprinten liep ik dat pad op, waar iedereen moest terug lopen en er kwam 1 of andere mongool op het achterwiel langs al die mensen en toen hebben we een streep getrokken. Iedereen lopen, of niet meer sprinten. Niemand die zich daar aan hield als er geen crew member stond!

ivm dat wheelien.. Er was net een jongen gevallen met een scooter op de baan en daarvoor was er iemand gevallen waarvan zn gas bleef hangen, als iedereen ging wheelien waren er veel meer ongelukken gebeurt.

@ Speedboer : Dat was een jongen met een zwarte Neo's geloof ik RsB tuned ofzo.. die jongen zijn scooter ging onverwachts de lucht in, waardoor hij dus behoorlijk hard viel. Maar hij zei dat hij niets had dus is vast goed gekomen en ik heb ook al gelezen dat hij een uur later weer gesprint heeft.

Ook was er een jongen die achterover ging op het terug rij stukje, met geloof ik een nrg of typhoon, deze had 1 kant bekrast en zijn malossi voorvorkje beschadigt.

Al met al hebben wij zeer genoten van deze dag. Alles liep zoals het moest lopen en er hing een leuke sfeer :). Dus hier komt vast wel een 2e keer van!

Ron
 
er is nog een film gemaakt door 1 van de vaders van de organisatoren. is er een mogelijkheid dat we die film te zien kunnen krijgen op internet of dat er een mooie compilatie van gemaakt kan worden op een cd'tje/dvd'tje?

lijkt me opzich wel tov :)
 
Ja die film word nog digitaal gezet als het goed is ! schijnt mooie film te zijn met intervieuws van sommige sprinters.
 
Joël said:
Hee.. die sprinter daar linksonder in beeld komt me bekend voor... Weet iemand van wie die is?

Degene met de puch is Remco Piepers, kampioen Automaten vorig seizoen, de ander is een oudere man die met een yamaha (?) blok in de pro-stock rijdt.
 
@ Speedboer : Dat was een jongen met een zwarte Neo's geloof ik RsB tuned ofzo.. die jongen zijn scooter ging onverwachts de lucht in, waardoor hij dus behoorlijk hard viel. Maar hij zei dat hij niets had dus is vast goed gekomen en ik heb ook al gelezen dat hij een uur later weer gesprint heeft.

Bedankt :) dan weet ik genoeg!

de meeting was in ieder geval TOP! ik hoop dat er idd nog een vervolg komt :)
 
BojT said:
het ziet er leuk uit ja, maar het is ook ontzettend gevaarlijk :)

Ik weet dat het gevaarlijk, maarja tis dan ook cker neit me eerste keer op het achterwiel ofso. Weet best hoe en wat (hand @ achterrem e.d.).

@Ron3, snap het best van jullie kant hoor :)
 
Marty. said:
Ik weet dat het gevaarlijk, maarja tis dan ook cker neit me eerste keer op het achterwiel ofso. Weet best hoe en wat (hand @ achterrem e.d.).

@Ron3, snap het best van jullie kant hoor :)

Zie ook niet in waarom je op je achterwiel de sprintbaan over wilt. Kost alleen maar tijd, en als je op de baan staat wil je winnen lijkt me :).
 
DG SF2 said:
Zie ook niet in waarom je op je achterwiel de sprintbaan over wilt. Kost alleen maar tijd, en als je op de baan staat wil je winnen lijkt me :).

Het waren vrije sprints dus sprints zat om een keer te wheelien ;)
Ging dan ook alleen een keer wheelien toen het al verkeken was om nog te winnen.

maja genoeg over het wheelien toch :) Iig een vette meeting.
 
Redmer said:
Is de Mac in Meppel geowned?

Wij zaten in Steenwijk, daar zat de kaas ook tegen de muren aan :+
en werden er tekeningen met fritesaus op de tafels gemaakt...

Haha, Meppel mac was te erg :X.. Zeg daar maar niks over.

Meeting was zeer geslaagd.. Mooi terrein, goede organisatie. Complimenten.


Greetz,
Punt
 
KrazieHansie said:
Meeting top en het weer zeker ook :W

Scooter liep eerst wel leuk.. maar niet kk snel :)

Maar zelfs mijn scooter ergerde zich aan de MB lui ding is Gebartst tijdens een run tegen die boerkes...............
Oftewel cil stuk, krukas krom en vartanding gebarst..

Dus meteen ff lam gezopen maja verder topdag gehad.

@ laters wask zelf ff irritant toen ze begonnen te zeuren over bier op terein :X

irritant? nee man jullie waren verschrikkelijk kinderachtig.. Wij vragen 4 keer vriendelijk of je dat bier niet in het zicht wil op drinken en wat doen jullie ? elke keer met een bierfust en een glas tevoorschijn komen. Ik kon er later wel om lachen maar op het moment zelf vond ik het niet zo leuk. Wie was jij ? diegene met die scootertuning trui ? Vond het wel netjes van hem of hij kon helpen met opruimen enzo. groeten
 
Erwin. said:
Haha, Meppel mac was te erg :X.. Zeg daar maar niks over.

Meeting was zeer geslaagd.. Mooi terrein, goede organisatie. Complimenten.


Greetz,
Punt


Hier is alles mee gezegd :W

ben khapot, maar was mooie dag, topweer, etc etc 8).
 
Denk dat dit de meeting was waar de meeste members aanwezig waren en de minste plaatselijke nrx sjonnies , zo leek het iig wel want ik heb veel forumpikkies gemeet :W en geen irritante geasten opgemerkt :)
 
Back
Top