22 April 2006 - Legale Meeting Meppel & Aftertalk

Tezzaahh said:
En dan niet eens het lef hebben om zich zelf voor te stellen! :rolleyes:
Bikkels hoor..

Ik vergiste me was niet met Tom. en patrick erbij maar met andere mensen..

en p.s

zoals ik al zei was met nick laat aanwezig we zagen je alleen wegrijden en ook een vlak erna een zwart gekleurde caravan die ik volgens mijn een x in een filmpje van jou had gezien (kan het mishebben overigens dat het die uit dat filmpie was haha) :D 8P

Maar zal me de volgende keer voorstellen hoor als je er bent :D :p :W (denk dat de rest zich ook wel voorstelt)

8P
 
Realtjuh said:
Het was meer de fout van die stoplicht dude, hij heeft echt veel fouten gemaakt hij, bij die bus liet hij zo 2 paar mensen al gaan, en daarvoor ook al met een vrachtwagen die dwars overstak.. ze moeten er geen noobs meer bij zetten:p volgende keer pro's plz
Hey NOoB!
die stoplicht dude was ik dus, en ik denk niet dat ik een noob ben op het forum. denk dat dat maar een aantal mensen hier @ forummen kunnen zeggen tegen mij. ( en zeker niet van die pisventjes zoals jij met een x aantal reactie @ het forum.. ) Zoals al eerder vermeld zie je achter het stoplicht vrij weinig.
attachment.php

ik keek naar mijn idee vrij vaak der over/langs alleen ook ik maak fouten... ( ja ook ik ben een mens... ) hoe moet ik weten dat over het terein vrachtwagens kunnen/mogen rijde??? juist niet dus...
verdere info graag via PM!


Ontopic:
zo nu ff mijn weekend vertellen
vrijdag ochtend gewoon 5 uur naar me werk gegaan.
smiddags nog ff met de stage6 caravan geholpen, en toen boodschappen gedaan voor de bbq en aggregraat gehaald samen met mitsu-power.
toen tot zaterdagochtend 02:00 er aan gewerkt en toen tessa opgehaald
naar meppel gereden en om 05:30 aangekomen ofzo :D toen ff in de caravan gezeten en verder het terein op gereden richting st.net stand.
toen mee geholpen met alles opbouwen. en toen bij de kerstboom gestaan de hele dag ( hoop dat de mensen een beetje vonden dat ik het goed deed )
om 4 uur was alles afgelopen en toen mee geholpen met afbreken. en riching emmen gereden voor de SBO wedstrijd op zondag.
eenmaal aangekomen de bqq maar eens aagestoken en ff ge bbqed :D
toen idols gekeken en scarymovie 4 :D, was al laat ( geloof 2 uur ) dus maar ff wat rusten in de sleur. s'morgens om 07:00 bruut gewekt door kenny met de auto stond te toeteren tegen de caravan aan 8P. toen weer geholpen ales opbouwen en klaarzetten voor de race.
toen de hele cag op het cicuit gestaan om mee te vlaggen. en toen om 19:00 uur naar de mac gegaan om wat te eten met de st.net bende 8P
toen verder naar huis gereden:D net aangekomen en nu ff forummen :D
morgen filmpjes bewerken ( geloof 2 uur ) en een mooi filmpje maken voor @ het forum. en nu maar eerst ff forummen en dan slapen :*
 
Top meeting !!

Dit had van mij wel een compleet weekend mogen zijn!!

haha , ben blij dat mijn vest niet onder zat zoals die van Nick bijvoorbeeld... Kenker, die SL moet haast wel onder de milkshake gezeten hebben !!!
 
Redmer said:
Die kerel sprintte later op zn slippers...
En maar zig-zaggend over de baan heen sprinten :)

Hij won van mijn scooter toen iemand anders erop reed, maar toen ik erop reed toen wou hij 2 keer tegen mij en 2 keer had ik van hem gewonnen, toen kwam hij niet meer. Maar op perkpolder had ik ook tegen hem gesprint en ook gewonnen. Volgens mij heeft hij een geheuge van een zeef :p

Ik vond het een leuke meeting, veel mensen gezien niet dat ik nog namen weet oid, maar oke :p
 
ja die is er ook :D alleen is 60 mb :)
en had geen zin om die te uploaden.
filmpje van meppel is ff snel in elkaar gezet aangezien ik liever meer tijd in de film van de SBO races emmen steek :D
 
wat foto's van meppel en lelystad gemixxed :p

ik post ze niet in het foto topic omdat mijn computer het niet trekt om al die foto's te laden :X ...
 

Attachments

  • IMG_2599 (Large).JPG
    IMG_2599 (Large).JPG
    78.7 KB · Views: 235
  • IMG_2605 (Large).JPG
    IMG_2605 (Large).JPG
    139.6 KB · Views: 32
  • IMG_2607 (Large).JPG
    IMG_2607 (Large).JPG
    124.4 KB · Views: 73
  • IMG_2610 (Large).JPG
    IMG_2610 (Large).JPG
    99.7 KB · Views: 50
  • IMG_2611 (Large).JPG
    IMG_2611 (Large).JPG
    120.6 KB · Views: 57
  • IMG_2614 (Large).JPG
    IMG_2614 (Large).JPG
    104.1 KB · Views: 92
  • IMG_2615 (Large).JPG
    IMG_2615 (Large).JPG
    63.2 KB · Views: 64
Back
Top