Realtjuh said:
Het was meer de fout van die stoplicht dude, hij heeft echt veel fouten gemaakt hij, bij die bus liet hij zo 2 paar mensen al gaan, en daarvoor ook al met een vrachtwagen die dwars overstak.. ze moeten er geen noobs meer bij zetten
volgende keer pro's plz
Hey NOoB!
die stoplicht dude was ik dus, en ik denk niet dat ik een noob ben op het forum. denk dat dat maar een aantal mensen hier @ forummen kunnen zeggen tegen mij. ( en zeker niet van die pisventjes zoals jij met een x aantal reactie @ het forum.. ) Zoals al eerder vermeld zie je achter het stoplicht vrij weinig.
ik keek naar mijn idee vrij vaak der over/langs alleen ook ik maak fouten... ( ja ook ik ben een mens... ) hoe moet ik weten dat over het terein vrachtwagens kunnen/mogen rijde??? juist niet dus...
verdere info graag via PM!
Ontopic:
zo nu ff mijn weekend vertellen
vrijdag ochtend gewoon 5 uur naar me werk gegaan.
smiddags nog ff met de stage6 caravan geholpen, en toen boodschappen gedaan voor de bbq en aggregraat gehaald samen met mitsu-power.
toen tot zaterdagochtend 02:00 er aan gewerkt en toen tessa opgehaald
naar meppel gereden en om 05:30 aangekomen ofzo
toen ff in de caravan gezeten en verder het terein op gereden richting st.net stand.
toen mee geholpen met alles opbouwen. en toen bij de kerstboom gestaan de hele dag ( hoop dat de mensen een beetje vonden dat ik het goed deed )
om 4 uur was alles afgelopen en toen mee geholpen met afbreken. en riching emmen gereden voor de SBO wedstrijd op zondag.
eenmaal aangekomen de bqq maar eens aagestoken en ff ge bbqed
toen idols gekeken en scarymovie 4
, was al laat ( geloof 2 uur ) dus maar ff wat rusten in de sleur. s'morgens om 07:00 bruut gewekt door kenny met de auto stond te toeteren tegen de caravan aan 8P. toen weer geholpen ales opbouwen en klaarzetten voor de race.
toen de hele cag op het cicuit gestaan om mee te vlaggen. en toen om 19:00 uur naar de mac gegaan om wat te eten met de st.net bende 8P
toen verder naar huis gereden
net aangekomen en nu ff forummen
morgen filmpjes bewerken ( geloof 2 uur ) en een mooi filmpje maken voor @ het forum. en nu maar eerst ff forummen en dan slapen :*