| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
na een aantal dagen flink wat tijd er in te hebben gestoken zijn we nu zo ver.

gaten in voetenplank gefreezd. komt nog rvs gaas achter.
geslepen rvs stangen in hoek van 9 graden gezaagt en die tegen elkaar aan gezet/gelast. deze verstevegings buizen zijn ook nog demontabel.
ze worden nog mooi afgewerkt en nog eens gepolijst.

versteveging.jpg



ook me onderkuip heb ik al in de grove vorm geshaaft , nu nog epoxyhars en matten er over.

IMAG10.jpg



alu plaatjes gemaakt op maav van achterkant van de voetenplank, dit word de basis van de kap die ik nog moet maken voor afwerking van de achterkant van de scoot.
deze plaatjes worden nog gepolijst.

IMAG0013.jpg



en me beenschil ook al uitgefreezd . hie komt ook rvs gaas achter , dit allemaal om de koeling van de radiator die straks er voor komt te bevorderen.

IMAG8.jpg


soon more.
 
zo , eindelijk dan me kappen zo ver als klaar.
en dan hier het resultaat. op de foto zijn de kappen wel wat doffer dan in het echt.

IMAG43.jpg


IMAG0041.jpg


IMAG0040.jpg


IMAG0039.jpg


IMAG39.jpg



zo dat was dan het uiterlijk, heb ook nog een een groepsfoto gemaakt.

Afbeelding226.jpg


zo ,binne kort weer meer.
 
zo , weer ff een update voor die gene die het wel eens willen bij houden.

malossi RHQ 12mm 80mm drijfstang gehaald en een malossi VL14 membraam met nutteloze stuffer.
nog nieuwe boutjes voor op de draadstangen van rvs en een moer die me rotor(hpi 2004) op de plaats moet houden.

me cilinder is in afdraai fase en blok in uitfreez fase, krijg hem een van deze dagen terug.
zo, dat was het weer ff. hier moet je het maar mee doen verlopig.
groepsfoto1.jpg
 
Hey Luuk!

Ik leef nog, mijn internetverbinding thuis is momenteel niet egt werkende dus ik doe dit vanaf school.

ik kom zodra ik tijd heb weer langs, mn FF is weer stabiel met de airsal hehe.

ben benieuwd naar je spuitwerk;)

-Tom
 
aha, deze was ook aanwezig @ heerlen. Ziet er wel vet uit, beloofd veel denks. Jammer dat ie nog niet af was.

Mja, VEEEEEEL succes
 
Last edited:
Ziet er heel leuk uit, k stond naast je in sittard met de aanhangwagen met de goude sr frame en neo's erop. Veel suc6 verder.
 
zo, was ook maar ff een kijkje gaan nemen in heerlen. waren zeer aardige gasten daar.
veel posetief commetaar gekregen en leuke reacties.
helaas kon ie alleen maar mee als show model. maar hij stond er zeker niet verkeerd bij voor een project dat nog in opbouw was.

69-1094497038.jpg





hopelijk deze week nog me cilinder klaar en blok, en dan kan ik beginne met opbouwen.
 
zo , kuipje hangt er nu zo ongeveer op maat onder, alleen nog wat los. en moet nog wat afgewerkt worden. is wel al een heel stuk beter dan die home made kuip van pur.

onderkuip.jpg

onderkuip3.jpg

onderkuip2.jpg


en over me cil+blokje, deze worden eindelijk zaterdag uitgekoterd en afgedraait.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top