SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
dit topic werd 6 dagen geleden (of zoiets) geopend ... er is nog geen update ... En toch ELKE dag weer staat hij bovenaan:X

Puntje: waarschijnlijk doe jij dus iets goed.

De rest doet in mijn ogen iets fout:X
 
Erwindos :) als ik de Sr weer opgelapt heb over een tijdje gaan we samen een keer branden :W meeting? of op flakkee ofzo.
Ehmm... ik ben nu ook een salto bad ass motherfucker :W ;)

Sven
 
zeer mooi en net neiuwe toppic. zeer mooi wat je er van hebt gemaakt, maar dat wist je al. velgjes vind ik echt helemaal top. ben benieuwd wat je gaat maken op best

suc6
 
zjaaakie said:
dit topic werd 6 dagen geleden (of zoiets) geopend ... er is nog geen update ... En toch ELKE dag weer staat hij bovenaan:X

Puntje: waarschijnlijk doe jij dus iets goed.

De rest doet in mijn ogen iets fout:X

:#:#

Mja, weet niet wat het is, ding is nog lang niet naar wens.

Sviz. said:
Erwindos als ik de Sr weer opgelapt heb over een tijdje gaan we samen een keer branden meeting? of op flakkee ofzo.
Ehmm... ik ben nu ook een salto bad ass motherfucker

Sven

Nu zijn we 2 SR salto bad ass motherfuckers :#


Btw, heb net even mijn "nieuwe frame" en een paddock opgehaald bij Boj :). Had geen zin om te wachten dus maar langs gegaan.

Ga binnenkort beetje opbouwen en dan maar is rijdend maken 8P


@ de Rest BEDANKT :)
 
Erwin. said:
:#:#

Btw, heb net even mijn "nieuwe frame" en een paddock opgehaald bij Boj :).

@ de Rest BEDANKT :)

Das me ook wat moois pipo:p ...

Had hem dan laatst gewoon bij mij opgehaald:D... ik dat ding speciaal in me grote auto wringen!:D

@ de Rest? graag gedaan punt;)

EDIT: idd dit is gepost om 3.45:) moest werke:p
 
Last edited:
Jammer van de slechte foto, maar wilde ff laten zien hoe het eruit ziet met gespoten voorvelg erop en paddockstand en mijn andere M-stuur.

attachment.php
 
Mooi mooi, eindelijk je frame. Nu nog wel blijven beunen aan die ander he ;)!

Enne, gefeliciteerd :*
 
ErwinZ said:
Het zal wel weer aan mij liggen :)+), maar zit die schijf niet verkeerd om? :p

Verder erg nice :*

zou kunnen hoor, hij zit ook nog niet vast. Maare hij kan toch op allebei de manieren :D
 
Cool wnneer gaan we sprinten :D? :) ? hehe ziet er wel leuk uit en ik zie een SPATBORD :~

Spreekt u nog ciao.!

p.s.: GEFELICITEERD :~ :)*D
 
Erwin. said:
zou kunnen hoor, hij zit ook nog niet vast. Maare hij kan toch op allebei de manieren :D

Ja maar als ie andersom zit zitten die ''gleufjes'' in dezelfde richting als je spaken +pippi+
 
ZAKKEN MET DIE HANDEL PUNT :p...

begint er al aardig op te lijken erwin! netjes :)

spreek je nog wel weer, ooi
 
Nooit gedacht dat die phantom er nogeens zo strak bij zou staan :)
en gefeliciteerd kerel :) +ralf+

Sven
 
Ik jou bellen toen we aan het BBQ'en waren bij mij thuis, om 00.10u... Neem je niet op! nouwjaaa zeg:p. In ieder geval nog gefeliciteerd Erwin.! We zien elkaar weer in Best. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top