Je volgende barrel #40

Ik ga ook maar eens rustig een autotje zoeken, weet alleen nog totaal niet wat ik wil;(
Een oude bak die niks kost (Starlet/Civic bijv), een wat jongere snelle hatchback (Fiesta ST bijv) of meteen een leuke E46.
M'n verstand zegt het eerste, maarja dat laatste is ook wel leuk natuurlijk:D
 
2012-Volkswagen-Jetta-GLI-Grey-Front-Side-800x526.jpg


2013-volkswagen-jetta-25-sel-interior-photo-473671-s-1280x782.jpg


Lijkt me wel heel fijn met z'n 14% :W Eerdaags maar eens offerte en een proefrit regelen.
Daarna de baas nog even overtuigen en gaan. :p
 
Lijkt me wel heel fijn met z'n 14% :W Eerdaags maar eens offerte en een proefrit regelen.
Daarna de baas nog even overtuigen en gaan. :p

Ik heb er ook naar gekeken totdat ik hem een keer op de weg zag...vond hem een beetje saai ogen. Maar als ik deze versie dan weer zie... :rolleyes:
 
Ik zoek een opvolger voor mn Golf 4 GTI. Gezien deze auto helaas teveel zuipt (gem. 1:10) en er minimaal 200km per week in wordt gestuurd....

Eisen:
VAG
Zuinig
Benzine/diesel (kan het uit ?)
Trekhaak voor aanhanger met 2 motoren, dus niet TE lichte motor
Vanaf bjr 2000
Max €5000

Suggesties ?
 
Ja ik had altijd een auto voor de fun :p. Nu moet er mee naar het werk gereden worden en elke week tanken..... Had in de Octavia een 1.6 8v, en die trok de aanhanger prima.
 
Ik zoek een opvolger voor mn Golf 4 GTI. Gezien deze auto helaas teveel zuipt (gem. 1:10) en er minimaal 200km per week in wordt gestuurd....

Eisen:
VAG
Zuinig
Benzine/diesel (kan het uit ?)
Trekhaak voor aanhanger met 2 motoren, dus niet TE lichte motor
Vanaf bjr 2000
Max €5000

Suggesties ?

Weet niet of je een seat ibiza uit 2000 wat vind?

Vag: ja
Zuinig: ja gemiddeld 1:18 en als ik erop let en rustig ga rijden is 1:20 mogelijk
Diesel: ja
Trekhaak: kan gemonteerd/geregeld worden
Bouwjaar: 2000 (of 2001, zou ik moeten kijken)
Motor: 1.9TDI 140/150pk en ca 350nm koppel
Onderhoud: groot onderhoud gedaan afgelopen jaar, alle facturen/bonnen aanwezig en ook garantie op sommige dingen. Staat oa net op 4 nieuwe banden en is recent een fabrieksnieuwe turbo opgekomen.

Ik rijd zelf 500/600 p week nu maar ivm wijzigen werk (parttime) ga ik denk ik overstappen naar een motor voor woon/werkverkeer.
 
Nieuwe motor waar nu 97 duizend km op staat :)

Rijd verder als nieuw en er is technisch en qua onderhoud echt niks op bespaard aangezien het mijn daily is.

Is oude auto van Inimoek (Robert).
 
Weet ik, die had 280k gedraaid volgens mij toen hij wegging, toch? Maakt ook niet uit, maar toen Robert hem verkocht haakten best wat mensen af vanwege de km-stand volgens mij ;)
 
Back
Top