Je volgende barrel #39

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
1000 + Next:

audi onderdelen zijn gewoon duur, en dan heb je hem klaar, krijg je het gezeik met storingen enz, nog. Succes:p

Snap uberhaupt niet wrm je er nog aan begint als die zo erg in de kreukels ligt..

Ben bij de auto geweest. Schade was wat erger als verwacht, chassis was bij de aansluiting van de veerpoot los gescheurd en hij staat zegmaar schuin omhoog krom.

Distributie was niet kapot, wel de beschermkap. Multiriem was gebroken.

Front is volledig verrot, daar moet alles nieuw.

Ik kan alles zelf dus ik kom zeker niet op 10k, airbags kwam ik op max 800 uit trouwens...

Ik ga kijken wat ik met de prijs kan, zoals ie er nu bij staat, vind ik 2k al de max en 2500 is al echt teveel!

Prijs heb ik het niet over gehad want diegene die er over gaat was er helaas niet. Dus het zal morgen telefonisch moeten...

Amerika word ook een 2.5GTD geleverd in de golf VI.

Die van hattrick/nazex/LaNoir/ErikN was opgeboord y0!

denk erom , dashboard airbag en stuur + airbag is al richting 2 k , ga iets zoeken waar de airbag's nog heel van zijn , ik denk als je hard tegen die mensen bent dat ze wel zakken naar 2.5

ik durf en wel geld tussen te zetten dat zoon wagen hun maar 1000 tot 1200 euro kost , echt een schijntje betalen ze want de verzekerings maatschapijen moeten er vanaf.

zo een beetje globaal berekend kom je boven de 10 als je em klaar hebt ( dit overgens zonder eventuele schades aan de motor! een versnellingsbak die gescheurt is kost je ook zo 500 euro.

veel plezier:):)

En het oude model, net niet?

Enige bestaande 2.5 GTD is deze;

[ir]http://farm6.staticflickr.com/5010/5231214323_9a6d959276_z.jpg[/ir]

Beste sloop, ga er ook weleens heen. Ze laten alleen sommige auto's te lang staan.


Daarom zeg ik ook ''iets'' en niet dat ''Ad zo slim is'' :p

Puur omdat ik het een leuke uitdaging vindt:p

Heb alle ruimte, gereedschappen etc. enkel het richten moet ik laten doen bij m'n oude werk.

Even een rekensom gemaakt. 2000-2300 aan onderdelen, 300 richten(schappelijk prijsje) 500 spuitwerk. Is dus zo'n 3k aan kosten.

Als ik de auto voor 2k en uiterst 2,5 krijg, kom je dus op 5,5 max. Voor 6k staat ie er dan zeker wel, ipv 10;)
 
Advertisement - register to remove this

:)
gti6.jpg
 
Ik wil dan alleen de Coupe versie. Dat is gelijk een stuk minder een turkenbak. Zoiets:

[ir]http://www.classicandperformancecar.com/front_website/octane_interact/modelpicture.php?id=3843[/ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top