Je volgende barrel #39

Status
Not open for further replies.
Volgende auto's?

Voor gf:

4475098-1.JPG


niZER_Alus2326.jpg



Voor mezelf:

1998-renault-clio-ii-12_800x0w.jpg


In 2014 maar eens een nieuwe gezinsauto scoren, Swiftje vervang ik wel als het nodig is (dingen zijn behoorlijk taai :D)... Bovenstaande kan nog wel wat veranderen...
 
Last edited:
Passen denk ik wel 2 kratten in. We hebben ook een 5 deurs besteld, niet zo mooi, maar gezien de kofferbak wel praktisch.
We hebben ook mede door het interieur voor de up gekozen. Heb je het interieur van een aygo of 107 wel eens gezien :D?? Dat was direct een no-go.

De Up! staat inmiddels op de oprit! En er passen zelfs 4 kratten bier in de achterbak. Ongelofelijk maar waar!
 
<<

Maar ik zou altijd voor een V gaan i.p.v. een S... Hoewel jij meer een S-rijder bent denk ik :p

A3 wordt een Sportback? Volvo V50 zou mijn keus zijn... Wel minstens een 2 liter, 5-cilinder is helemaal fijn natuurlijk...
 
Zelf vind ik de a3 teveel geld voor wat je krijgt.
S40 vind ik mooi, maar als je dan voor hetzelfde geld een station krijgt ...

Volgende week voor een v50 kijken.
 
Ik ga denk ik nooit meer voor een sedan.. Hoewel je de extra ruimte van een station bijna nooit gebruikt is er om de zoveel tijd wel weer eens een moment dat je de hele auto vol stouwt :rolleyes:
 
De Corsa van de vriendin gaat er binnenkort uit, en nu zijn we er nog niet helemaal uit wat de opvolger moet worden. (lees: meningsverschil). Onderstaande auto's zijn nu besproken waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de Clio RS. Ibiza 20VT lijkt mij ook wel leuk, en de Mini heeft natuurlijk de voorkeur van mijn vriendin, ik vind em ook wel leuk, maar dan wel als auto voor mijn vriendin. Dan zou mijn vriendin ook liever een nieuwer type Ibiza 1.4 hebben dan het 2001 model Cupra. Iemand hier nog ideeen over wat te doen? Andere opties? Budget is max 5000 Euro, bouwjaar vanaf 2000, motor liefst 1.8 of 2.0 en qua gewicht zo licht mogelijk. En is zo'n Clio aan te raden qua degelijkheid etc, ik heb namelijk nog nooit iets anders gekocht dan VW. :p

jg7bb4.jpg


seat_ibiza_1_8_20v_turbo_3drs_cupra_nieuwe_apk_2001_96825459038549136.jpg


mini-cooper-s-hatchback-benzine-zilver-001--37185328-Medium.jpg
 
Ik ga denk ik nooit meer voor een sedan.. Hoewel je de extra ruimte van een station bijna nooit gebruikt is er om de zoveel tijd wel weer eens een moment dat je de hele auto vol stouwt :rolleyes:

Tja, keuzes die je maakt, je kan je ook afvragen of je voor die enkele keer zo'n grote of zwaardere auto wil rijden. Ik had hiervoor een Caddy, wat toch wel het ultieme is als je bij de IKEA staat, maar heb er nog geen moment spijt van gehad dat ik die weg heb gedaan. ;)
 
Een goeie mini heb je niet voor dat budget. Dat model Clio is op zich best leuk. Wat ik dan zou nemen is een 1.6 16v, die zijn snel zat in zo'n ding. Ibiza kan ook natuurlijk, maar is wel weer net wat ouder qua model.

Edit: als ik ff snel kijk op marktplaats heb je voor dat budget ook wel een nieuwe model Clio. Die zou ik dan altijd overwegen.
 
Een goeie mini heb je niet voor dat budget. Dat model Clio is op zich best leuk. Wat ik dan zou nemen is een 1.6 16v, die zijn snel zat in zo'n ding. Ibiza kan ook natuurlijk, maar is wel weer net wat ouder qua model.

Edit: als ik ff snel kijk op marktplaats heb je voor dat budget ook wel een nieuwe model Clio. Die zou ik dan altijd overwegen.

Budget is ook eerder 4 dan 5k, Mini valt inderdaad net buiten budget, en als ik kan kiezen tussen een 2.0 of een 1.6, dan valt de 1.6 voor mij snel af. :p Ik meen ook eens ergens gelezen te hebben dat de Clio RS een compleet andere auto is dan een normale Clio qua wegligging, versnellingsbak etc? Nieuwe type Clio is ook erg mooi, maar ik neig toch naar de RS denk ik. We hebben nu al een 1.4 TDI, dus wil er wel iets tegenovergestelds bij hebben zeg maar.
 
Als je geen hoge kosten wilt hebben aan een auto valt de mini al af, denk aan: stuurpomp, versnellingsbak, wiellagers enz. Die gaan bij bosjes kapot.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top