Je volgende barrel #39

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat je dat tegenvalt, als je een snelle auto hebt maak je er ook gebruik van. Je kan met een cupra 110 gaan rijden op de snelweg, rijd ie ruim 1 op 14 maar daarvoor heb je geen Cupra.
 
Hehe, ik doe momenteel 7,1/100km met de zespitter (320ci MY2003 170pk)... Ik ga heerlijk binnendoor, snelweg rijden is zowiezo geen hol meer aan. Cruisecontrol aan, muziekje, chillen!

Een andere aanleiding hiervoor is ook dat ik me voor geen meter aan de snelheid kan houden op de snelweg met dat ding :D
 
Ik denk dat je dat tegenvalt, als je een snelle auto hebt maak je er ook gebruik van. Je kan met een cupra 110 gaan rijden op de snelweg, rijd ie ruim 1 op 14 maar daarvoor heb je geen Cupra.

Ik rij nu ook op de snelweg met de 1.4 TDI, ik rij gewoon 130, en hiermee haal ik gemiddeld ergens tussen de 1:15 (laatste tank) en 1:18 (zomers). Dit had ik met een 1.9 TDI ook wel gehaald, dus vandaar dat ik nu zeg doe maar een iets dikkere motor.

Ja, maar het is voor je vriendin. Boeit die dat wat dan?

Ja wel wat, dikke motor niet, maar een wat mooier exterieur en interieur wel. En ik moet er ook in rijden, ik moet de auto onderhouden, schoonmaken etc. :)

Koop dan die Lupo GTI van Rowan...

Zou ik best willen hebben, maar denk dat die buiten het budget valt. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top