Je volgende barrel #39

Status
Not open for further replies.
Ik vind het echt helemaal niks. Doe mij maar een nieuwe Leon.

De zijkant van de Leon is echt foeilelijk, check die deurgrepen! Lijken niet op dezelfde lijn te zitten en bovendien zitten ze veel te laag in de deur..

Seat-Leon-2012-04.jpg

:X
 
De achterste greep zit inderdaad wat laag, vind ik de auto alsnog mooier dan de Golf 7. De A3 is de mooiste van het stel :)
 
Maar die staat niet op het MQB platform :7.

Die 7 GTI ziet er zeker wel dik uit hoor, maar ik vind dat VW met deze Golf te behoudend qua design is geweest. Neemt niet weg dat ik er wel prima in zou kunnen rijden, want het zijn gewoon goede wagens.
 
vind van alle nieuwkomers de A1 't mooist... zowel mk7 als leon zijn lelijk, of moet ik nog aan wennen.... (mk6 1p vond ik ook niks in begin..)
 
Komt ook door die twee 'vouwen' waar hij tussen zit dat hij laag oogt. Kijk eens naar de a3, daar zit hij ongeveer op dezelfde plek maar toont het heel anders.
 
Komt juist door die 2 vouwen inderdaad. De raampartij loop een beetje op, en de deurgrepen zitten horizontaal t.o.v. elkaar... Niet zo mooi.
 
+1, de V40 en A-klasse vind ik het mooiste in dit segment. De nieuwe 1 serie moet ik nog ff aan wennen, maar is met M-pakket ook wel vet.
 
A klasse is ook mooi maar duur (nog duurder dan een 1 serie), dan is zo'n v40 nog best bereikbaar.
 
Komt juist door die 2 vouwen inderdaad. De raampartij loop een beetje op, en de deurgrepen zitten horizontaal t.o.v. elkaar... Niet zo mooi.

Tja, de rest is imo wel heel erg geslaagd. Ik mag toevallig over 2 weken een nieuwe auto gaan bestellen, moet VAG zijn. Golf 7 vind ik echt niet mooi dus dan zal het toch wel een Leon worden, ik denk een 1.4 FR.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top