Je volgende barrel #37

Status
Not open for further replies.
Neem aan dat 'Cinq' slaat op een Cinquecento.. Die is wel een stuk lichter dan een Golf :p

Hier 284 voor en en 276 achter :+

Ja, staat voor cinquecento. Hij weegt 735 kg :p. Ding gaat ook echt max 155 km/h op gps ofzo. heb je geen grote schijven voor nodig :D.
 
Robert, heb jij schijven op de crx? Remmenswap gedaan of standaard vanaf de fabriek? Ik heb nog trommels achter en 262 voor.
 
@johnny: Maxi Almelo heeft een mooie 530d met m-pakket staan voor weinig. Vanmiddag nog langsgeweest en zag er echt goed uit. 220 op de klok en bij 170 is er een nieuwe bak in gekomen. Kreeg wat te weinig voor de GTI terug, anders had ik hem meegenomen denk ik...
 
onee het moet natuurlijk De Vries automobielen of Jansen BV heten? Prima zaak hoor dat en daarnaast ben je er zelf toch bij en controleer je de auto toch zelf?
 
Al mijn auto's zijn nog partikulier gekocht, en volgens mij is dat ook de beste manier om een auto te kopen, je ziet dan tenminste wie erin gereden heeft. Een handelaar, wat zijn naam ook is, doet zo goed als niks aan een auto en is er alleen op uit om zoveel mogelijk aan die auto te verdienen.
 
onee het moet natuurlijk De Vries automobielen of Jansen BV heten? Prima zaak hoor dat en daarnaast ben je er zelf toch bij en controleer je de auto toch zelf?

zag hem ook al staan, toen begonnen ze hier ook meteen te bleren :p

misschien binnenkort maar eens gaan kijken... moet zeggen heb geen haast, nu voor de winter even paar dingen aan huis laten doen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top