Je volgende barrel #40

9ec.jpg
 
Iemand die nog een beginners of cheape auto zoekt?

heb vanaf volgende week een golf 2 1.3 uit 1991 staan. Is door eerste eigenaar ingeruild bij de garage op een golf 5.

Heeft een lekke schokbreker en is afgekeurd op een remleiding. Heeft 149000 gelopen en interieur is netjes en exterieur roestvrij.

300,- en geen gezeur! :p
 
Hij is zwart, in de zin van VW zwart wat in de zon een beetje blauwig is.

Het is een 5 deurs en heeft ook een trekhaak. Heeft ook een Webasto dakraam maar zit wat vet rondom de rubbers, denk ivm mogelijke lekkage. Maargoed 300,- en beetje opknapwerk kan je niet voor tobben :)

App me anders even voor een foto, Robert (inimoek) heeft m'n nr wel (Y)
 
Ben op zoek naar een goedkoop auto, zowel vaste kosten als gebruik. Onderhoud doe ik in principe zelf.
Nu kijk ikzelf naar een Lupo/Polo, maar misschien kijk ik teveel naar VAG. Iemand nog opties toevallig waar
ik overheen heb gekeken?
 
Seat Arosa is praktisch hetzelfde als de Lupo alleen iets voordeliger. Ik vind voor dagelijks gebruik een 1.7sdi ideaal.
Lage wegenbelasting (voor een diesel), zuinig, sterk en goedkoop in de verzekering.

Mijn Arosa heeft nu 330k gelopen en loopt nog als een zonnetje. Tot nu toe nog steeds geen problemen gehad met zowel de Lupo als Arosa sdi die ik heb.
 
Iemand ervaring met de 1.2 tdi 3cil. blokjes van VW ?

Heb een Polo bluemotion op t oog, heeft alleen 2 ton gelopen... Zijn ze dan bijna op of rollen ze nog vrolijk verder ?
 
Back
Top