Je volgende barrel #36

Status
Not open for further replies.
Is alleen qua leaseprijs fors hoger (iig bij mijn werkgever) dan de gemiddelde polo. Scheelt 75 eur per maand met de dikst aangeklede crosspolo.

Maar tis wel een toffe bak.

Leaseprijs zit wel OK. Staan ook A3 Sportbacks ed op de parkeerplaats :) Gaat mij om de bijtelling...
 
Ik zie dat een 190e 2.3 16v in duitsland ook nog best te betalen is, lijkt me erg vet voor erbij als oldtimer :p

10dtcg2.jpg
 
Vet inderdaad :) Nadeel is dat iedereen denkt dat het een dikke kampbak is, omdat hij nogal wat ordinairder oogt dan een E30 M3... Kan hem wel waarderen, daar niet van...
 
Er zijn denk ik minder mensen bekend met een 2.3 16v MB, dan met iconen als een E30 M3, of een Delta Integrale Evo 1/2...
 
Volgens de dealer draaide de fabrieken op 100%, vooral het DSG zorgt voor een lange levertijd. Achja, iets om naar uit te kijken. 8)

Ik had voor de zekerheid vorige week nog eens naar de dealer gebeld en nu kwam die met een levertijd van eind juli, 2 maanden dus. Erg storend dat tijdens de verkoop de tijd op 6-8 weken wordt geschat en dan als het puntje bij paaltje komt is het ineens 2-3 maanden. Hij zou geproduceerd worden in week 24, maar de motor (160pk TSI met DSG) wordt pas in week 30 gemonteerd :s Dan weekje transport en heeft de dealer nog 2 weken nodig.
 
Blegh, mooi balen. Tegen de tijd dat jij hem hebt moet ik nog 1/2 maandjes wachten, grrr! :p

Ik had me zo ingesteld op een nieuwe auto dat ik nu weer toegang heb tot de poule om eens te kijken of daar nog wat leuks in staat voor die 2 maanden. Die v50 loopt 22mei uit contract... Had hem ook kunnen oprekken, maar iets anders is ook weer leuk.

Probleem is alleen dat de poule zo te zien helemaal leeg is 8P
 
is inderdaad nog aardig te betalen uit duitsland.
weet een nette 2.3-16 te koop hier in de buurt als je geinteresseerd bent.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top