Je volgende barrel #36

Status
Not open for further replies.
Op de 1 of andere onverklaarbare wijze, is alles wat met auto's te maken heeft uit de buurt van Apeldoorn DIKKE troep :D

Ligt eraan bij welke dealer je haalt ;), klopt wel deels dat dealers met oude onderdelen verkopen :p "tonny keizers"
 
ik ken de zaak natuurlijk wel, en ik zeg bespaar jezelf het ritje:*

Zo erg? dit weekend geen tijd kunnen maken om voor een auto te kijken en sinds zaterdagavond begint het motorlampje te branden, dus eerst daarmee naar de monteur:+
 
Iemand nog interesse in een touring :p
Heb momenteel weinig tijd en ga liever met mijn eigen projectjes bezig.

Het gaat om een 318i touring uit 1993 met 230xxxkm op de teller.
De kleur is volgens mij royal blue ( moet ik even na kijken )
De auto heeft nog APK tot 21-06-2011
Nieuwe APK zou geen probleem moeten zijn

De auto is voorzien van;
ABS
stuurbekrachtiging
sportinterieur
airbac
trekhaak
schuifkantel dak
CV
nette zwarte hemel
mooie mislampen
15inch BBS kruisspaakjes ( één van de banden is lek, daarom zit het reserve wiel erop )

De waterpomp lekt, ook heeft de motor last van het M40 kwaaltje ( volgens mij heb ik nog goeie klepstoters liggen )
Recent is de hulp koppelings cilinder en de einddemper ( bosal ) vervangen.

Vasteprijs van 450euro

Voorkant-6.jpg

touringzijkant.jpg

touringvoorkant.jpg

achterkantzijkant.jpg

interieur-4.jpg

zwartehemel.jpg
 
Last edited:
vergeten te vermelden, gaat om een 318i ja ;)

De polo G40 is waarschijnlijk gekocht, gaat naar een VW liefhebber die de auto weer over gaat spuiten in die alfa kleur blauw :W
Die jongen is zelf schade hersteller/spuiter.
 
Naja eigenlijk minder gunstig voor mij hou er niks aan over, maar mooi voor Joost dat het er financieel weer iets beter voor hem uit ziet :)
 
Idd mega dikke fail die kleur :S

Spuit hem dan netjes vw zilver... Maargoed iedereen zijn smaak :) kreeg ook een hoop scheve gezichten ''wtf ga je de mk1 matwit rollen?!'' :p
 
Dakje-1.jpg


Vind die kleur wel erg mooi, keer wat anders dan die saaie VW kleuren ;)

Mijn 318iS gaat ook een aparte kleur worden, mat antraciet.
Alleen ga ik het niet rollen, maar spuiten in de spuitcabine op mijn werk.
Wil mijn deursponningen etc ook netjes hebben :p
 
Mwa een polo GTI is het ook net niet eigenlijk, een 6 GTI is natuurlijk een hele andere klasse.

in de lease is zo'n ding een giller. dik aangekleed 26k, 20% bijtelling en 180pk. aardig wat 'bang for your buck' imo. als m'n huidige auto eindelijk een schopt krijgt gaat de offerte voor een polo gti iig gelijk de deur uit :p
 
Vandaag proef gereden in een Leon op gas.. alleen bij het rijden in lage toeren en versnellen, "hokte" de auto behoorlijk. De eigenaar schoof dit af op het feit dat de auto op gas was.. Is hier iets aan af te stellen?
 
Hebben wij ook in de toledo (1.8 20v. Dat is wanneer de tank bijna leeg is,dan heeft ie wat moeite met gastoevoer. Zwaar irritant, vooral met inparkeren/uitparkeren/stoplichten etc. Soms slaat ie wel 3 keer af en dan zit ik echt opgefokt in de auto :#
 
in de lease is zo'n ding een giller. dik aangekleed 26k, 20% bijtelling en 180pk. aardig wat 'bang for your buck' imo. als m'n huidige auto eindelijk een schopt krijgt gaat de offerte voor een polo gti iig gelijk de deur uit :p

Gister ging de telefoon, belt er een VW dealer dat ze toch wel graag met mij in zee willen gaan en onder de prijs van de dealer willen gaan zitten waar ik hem heb besteld. Uiteindelijk nog meer dan 1300 euro van de prijs af kunnen praten. I.p.v. 26.200 betaal ik nu 24,900 met een inruil. :W

Belachelijk hoeveel marge er eigenlijk op de auto's zit, en nog verdienen ze er dik aan. :p
 
Zo erg? dit weekend geen tijd kunnen maken om voor een auto te kijken en sinds zaterdagavond begint het motorlampje te branden, dus eerst daarmee naar de monteur:+

maatje van me had daar ooit een golf 4 v5 gekocht.
Die had uiteindelijk meer kettingbotsingen gezien dan goed was voor 10 auto's.
Maargoed opgeknapt zie je daar niks meer van natuurlijk.
tot dat iemand bij hem in de zijkant reed, kwamen er wat oude schades aan het licht.
en zo gaan er wel meer verhalen, over nieuwe blokken etc etc.
 
in de lease is zo'n ding een giller. dik aangekleed 26k, 20% bijtelling en 180pk. aardig wat 'bang for your buck' imo. als m'n huidige auto eindelijk een schopt krijgt gaat de offerte voor een polo gti iig gelijk de deur uit :p
Is alleen qua leaseprijs fors hoger (iig bij mijn werkgever) dan de gemiddelde polo. Scheelt 75 eur per maand met de dikst aangeklede crosspolo.

Maar tis wel een toffe bak.
 
Kun je toch gewoon op benzine verder gaan?

Zoiets moet gewoon normaal werken, en dat doet het vaak niet.
Als je bv 50 rijd en je geeft gas bij dan gebeurt er een halve seconde niks en dan geeft ie een bok, vervolgens kruipt ie ook vooruit.

Voor mij geen gas :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top