Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Torrents zijn perfect als je een goede tracker hebt. En die sites al piratebay zijn wel aardig als je iets specifieks zoekt maar niet als je al het nieuwe spul aangeboden wilt krijgen.

Trancetraffic, alleen is die momenteel invite only :x. Kan wel kijken of ik een invite voor je kan regelen ;)
Alvast bedankt als je dat kan regelen :)
 
Oke laat ik het anders stellen. Wie heeft er goede 0-day trackers met vooral house muziek voor me? Vervanging voor Filemp3 :)

Haha ook Google. :+

Nee hoor , ik ga altijd naa Google , typ ik in met wat ik wil , avi erachter oid , en dan gewoon de sites afgaan. Als ik een site pak , pak ik Torrentz.com , die zoekt alle andere bekendere sites op. ;) En btjunkie,org , die heb vaak dingen die Torrentz.com niet vindt. Hoop dat je er wat aan heb. :)
 
Haha ook Google. :+

Nee hoor , ik ga altijd naa Google , typ ik in met wat ik wil , avi erachter oid , en dan gewoon de sites afgaan. Als ik een site pak , pak ik Torrentz.com , die zoekt alle andere bekendere sites op. ;) En btjunkie,org , die heb vaak dingen die Torrentz.com niet vindt. Hoop dat je er wat aan heb. :)
Dit heb ik ook wel eens gedaan voor dingen waarnaar ik specifiek op zoek was, niet voor de nieuwste muziek... En dat is nu net waar ik naar op zoek ben :) Op publieke sites als btjunkie staat weinig nieuw spul.
 
Ik wil gewoon klikken op interessant spul wat ik voorgeschoteld krijg ipv er actief naar opzoek te gaan. Charts afgaan en actief gaan zoeken heb ik genoeg gedaan en dat kost mij nu wat teveel tijd :)
 
Dat is waar.. Mis ik er wel een beetje aan. Maar ja ik hou me er de laatste tijd sowieso niet echt meer mee bezig.
 
Torrents zijn perfect als je een goede tracker hebt. En die sites al piratebay zijn wel aardig als je iets specifieks zoekt maar niet als je al het nieuwe spul aangeboden wilt krijgen.


Alvast bedankt als je dat kan regelen :)

Als je tegewoordig gewoon lam wil leechen moet je gewoon een usenet account nemen.

Voor het echte goeie mp3 werk moet je gewoon een ftp site hebben, maar daar is lastiger aan te komen ;).
 
Nieuw pctje besteld via me werk, gaat dus met wat korting en zonder btw. mooie deal.


P182 Antec
P182SEfinal4.jpg


AP241Wd 24" Widescreen LCD Analog&DVI (with HDCP), 3000:1, 5ms, glossy black
acer_p243w.jpg



Core 2 Duo E8400/3.00GHz FSB 1333 6MB
core2_ret.jpg


MB P5KC LGA775Intel P35ICH9
62841.jpg


HyperX/4GB 800MHz DDR2 Non-ECC CL5 kit2
1010744221.jpg


Asus VGA EN9600GT HTDI 512M DDR3 256 bit DVI-I
87079_img_2152.jpg


voeding moet ik zelf nog ff halen, iets van 550 watt met modulaire stekkers :)
 
Cooler-master real power voeding halen, erg fijne en goeie dingen! Stukje goedkoper als die zalman voedingen. Ook modulair btw
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top