Zelfbouw Typhoon 125

Je moet altijd doorgaan om de andere ongelijk te geven.. Ik weet hoe moeilijk al dat polyesteren en plamuren is dus daar heb ik echt veel respect voor... Ik heb mijn kappen ook grotendeels zelfgemaakt (kijk maar bij projecten) en dat is echt niet simpel.. Magoed, laat zien dat andere ongelijk hebben en maak hem af en maak er iets bruuts van! ;)
 
de meesten hier weten dat dat werk niet eenvoudig is en dat er zwaar veel werk in zit, en daar heeft (ik toch :)) ook iedereen nrespect voor, zeker voor de inovatie's die je uitvoerd , heeft nog niemand gedaan natuurlijk, wat dat betrefd is het een winend project, maar het is gewoon het design dat wringt ook de verhouding voorka/ achterkap in profiel is ook niet helemaal juist, de bodemkap bv vind ik prachtig gedaan ,de achterkappen (hoewel ik persoonlijk het kontje wat hoger had laten komen :)) zijn ook prachtig gedaan, maar er zit gwoon iets fout in de layout van de voorkap en als je hem laat spuiten, wat dan ook niet gratis is , en je blijft er slechte comentaar over krijgen ga je denks op den duur aan jezelf twijfelen en dan heb je mss spijt dat je er nu niets aan gedaan hebt , nu het nog kan

zo denk ik er toch over :))

trouwens , als je motorpia spullen zoekt (oppepspullen dus :p) add me dan ff, heb nog wel wat liggen voor je :) racer51be@yahoo.com
 
toch gestopt? zou zonde zijn, ook al is de vorm niet volgens iedereen even mooi, het is wel fakking exclusief, en ik ken ook zat mensen die een area51 of een dragster lelijk vinden..
 
gaat hier nog wat gebeuren... :?

Ben echt benieuwd naar een eindresultaat...


[edit] User Disket; Last Activity: 28-11-2004 22:04 :X [/edit]
 
als eigenaar van een tph125cc

zou ik willen zeggen dat het echt jammer is dat hij niet meer is door gegaan

edit/een beetje oud maar toch hier is niet veel te vinden van tph125cc
op die brute monster ding van karoshi
 
ja idd maar kan wel zegge dat het een uniek stuk werk was/is
van disket ik kan me dat ding nog wel herineren

maar ja daar heb je niet veel aan toch!!!
 
Back
Top