Jamaica-SF2
Well-Known Member
kewl veel stof van ut schuren zekerz, wat wil je dit ding noemen man zit van alles een beetje in
ZIPSP|Castrol said:die achterkant is vet kewl!:W maar om het nog maar eens te zeggen, die voorkap is LELIJK! sorry, ondanks alle moeite niet mooi gworden...
iig succes! (hopelijk met restylen van voorkap )
ciao!
Enrico@Sprinter said:Wat een wazig ding is dit... Ik vind het trouwens niet gek dat het een btje stoffig is daaro
ZIPSP|Castrol said:die voorkap is LELIJK! sorry, ondanks alle moeite niet mooi gworden...
iig succes! (hopelijk met restylen van voorkap )
ciao!
Speedyrules said:vind ik ook , voorkap is net omlaag gegleden , doet denken aan de borsten van een vrouw van 80 :X
voorkap omhoog , koplamp omlaag
komen er btw nog zadeltjes op ? ik zou het 'monoseatje' verhogen met een zadeltje oid :!
Rutger said:Maar ik vind het er echt niet uitzienx| Sorry..
D.J said:Wat een tering vet Kenteken :W MILF (Mother I'd Like to Fuck) +ralf+
Verder tering bruut werk wat je daar vericht. Restecpa
ZIPSP|Castrol said:die achterkant is vet kewl!:W
Aprilia_area 51 said:Nu nog een sportstuurtje en het is af 8) (naja bijna , andere velgen en zo)
Speedyrules said:komen er btw nog zadeltjes op ? ik zou het 'monoseatje' verhogen met een zadeltje oid :!
Rutger said:K vind het wel tov dat je zo bezig bent enzo alles zelf ontwerpen.. En alles zo goed plamuren..
Marcel-NRG said:`k vind het een TOV project, de achterkant is nu echt super, maar ik zou nog wel een adnere voorkant maken..
deze is veel te hoog :X
WEl mee doorgaan !
Shieldup said:He zeker niet stoppen omdat een paar het niet mooi vinden.
ik vind het wel iets hebben maar ik wil hem vooral gespoten zien.???
verder nog Succes ziet er netjes uit