Zelfbouw Typhoon 125

Is echt mooi dit!! Zit zeker veel werk in. Maar als ik jou was zou ik het voorkant wat strakker maken net als het kontje. Voor de rest ziet et eg bruut uit...
 
Alright we're back in business !!! Na een tijdje weg te zijn geweest, hebben we de draad weer op gepikt.
De achterkant is bijna volledig gemodelleerd.

Morgen komen de foto's !!!
 
Ik heb net het hele topic doorgelezen, ik vind het prachtig :)
Prachtig hoe je dat zo doet man...enne eerst dacht ik ook dat die voorkap er niet uit zag, maar die foto's met de voorkap bevestigd en dan buiten, zag ik er toch wel weer wat in ;) Nu vind ik het erg origineel, een beetje andere style kapwerk! Ga zo door, ik volg deze :)
 
Ok, zoals beloofd de nieuwe foto's van de achterkant.

scooter1102.jpg


scooter1106.jpg


scooter1107.jpg


scooter1108.jpg


scooter1110.jpg


scooter1111.jpg


scooter1113.jpg


scooter1116.jpg


scooter1120.jpg
 
Wat een tering vet Kenteken :W MILF (Mother I'd Like to Fuck) +ralf+

Verder tering bruut werk wat je daar vericht. Restecpa
 
die achterkant is vet kewl!:W maar om het nog maar eens te zeggen, die voorkap is LELIJK! sorry, ondanks alle moeite niet mooi gworden...
iig succes! (hopelijk met restylen van voorkap :))

ciao!
 
ZIPSP|Castrol said:
die achterkant is vet kewl!:W maar om het nog maar eens te zeggen, die voorkap is LELIJK! sorry, ondanks alle moeite niet mooi gworden...
iig succes! (hopelijk met restylen van voorkap :))

ciao!


vind ik ook , voorkap is net omlaag gegleden , doet denken aan de borsten van een vrouw van 80 :X

voorkap omhoog , koplamp omlaag ;)

komen er btw nog zadeltjes op ? ik zou het 'monoseatje' verhogen met een zadeltje oid :!
 
K vind het wel tov dat je zo bezig bent enzo alles zelf ontwerpen.. En alles zo goed plamuren..

Maar ik vind het er echt niet uitzienx| Sorry..
 
Enrico@Sprinter said:
Wat een wazig ding is dit... Ik vind het trouwens niet gek dat het een btje stoffig is daaro:p

ZIPSP|Castrol said:
die voorkap is LELIJK! sorry, ondanks alle moeite niet mooi gworden...
iig succes! (hopelijk met restylen van voorkap :))

ciao!


Speedyrules said:
vind ik ook , voorkap is net omlaag gegleden , doet denken aan de borsten van een vrouw van 80 :X

voorkap omhoog , koplamp omlaag ;)

komen er btw nog zadeltjes op ? ik zou het 'monoseatje' verhogen met een zadeltje oid :!

Rutger said:
Maar ik vind het er echt niet uitzienx| Sorry..

Tja wat moet ik zeggen?

Ik zal de voorkap nog veranderen, maar het is niet zo eenvoudig als het allemaal lijkt hoor.

Natuurlijk het is nog allemaal ongespoten en zit er geen zadel op.

Logish dat het er allemaal niet zo strak uitziet nu, maar het is ook nog niet af he.

Het is natuurlijk nog net iets anders dan een nieuw dempertje steken (wat later allemaal wel zal gebeuren hoor).

Maar ik begrijp ook wel dat het moeilijk is om nu een zicht te krijgen van kappen die vol plamuur en stof liggen, terwijl er altijd van die kant en klare scoots worden getuned die helemaal volledig volgens de fabrikant zijn uitgerust.

Maar ja wat kan ik zeggen? Moet ik dan stoppen nu, als het allemaal zo lelijk is ?
 
`k vind het een TOV project, de achterkant is nu echt super, maar ik zou nog wel een adnere voorkant maken..
deze is veel te hoog :X :)

WEl mee doorgaan !
 
He zeker niet stoppen omdat een paar het niet mooi vinden.

ik vind het wel iets hebben maar ik wil hem vooral gespoten zien.???

verder nog Succes ziet er netjes uit
 
D.J said:
Wat een tering vet Kenteken :W MILF (Mother I'd Like to Fuck) +ralf+

Verder tering bruut werk wat je daar vericht. Restecpa
ZIPSP|Castrol said:
die achterkant is vet kewl!:W

Aprilia_area 51 said:
Nu nog een sportstuurtje en het is af 8) (naja bijna :p, andere velgen en zo)

Speedyrules said:
komen er btw nog zadeltjes op ? ik zou het 'monoseatje' verhogen met een zadeltje oid :!

Rutger said:
K vind het wel tov dat je zo bezig bent enzo alles zelf ontwerpen.. En alles zo goed plamuren..

Marcel-NRG said:
`k vind het een TOV project, de achterkant is nu echt super, maar ik zou nog wel een adnere voorkant maken..
deze is veel te hoog :X :)

WEl mee doorgaan !

Shieldup said:
He zeker niet stoppen omdat een paar het niet mooi vinden.

ik vind het wel iets hebben maar ik wil hem vooral gespoten zien.???

verder nog Succes ziet er netjes uit



Ok thanks ;-)
Uiteraard worden er nog de nodige tuningonderdelen voorzien.
 
Back
Top