RobertD said:Het lichtblauwe neem ik aan dat die kleur tot stand is gekomen omdat er in het logo van Polini deze kleur zit ?
Wel geinig kleurtje..
PetriK said:Hij ziet er goed uit, maar een beetje hoog, kan dit kloppen? mischien een m stuur een optie?
Vincent.. said:Hij lijkt me een beetje aan de zware kant voor een 'sprintframe'.. Hoe zwaar weegt ie ? :7
Manta said:Ja ik zou echt een m-stuur of clip-ons gebruiken
phantommaster87 said:waarom lijkt ie volgens jou zo zwaar?
maar gewicht weetk niet :$
Tinne said:Hij is niet slecht oid, alleen wat robuust. En het is imo echt een oldskoel sprintframe. Het komt ook door je hoge vork & 13 inch voorwiel.
Voor een 70/80 cc scooterblokje is het wat groot/breed. Het zou bijna een motor frame kunnen zijn Je ziet het verschil toch wel met bijv Joël`s frame.
Ik zeg overigens niet dat dit prut is oid, alleen is het imo nu van dit soort frames geëvolueerd naar het type Joël & SA bijv... (waarbij IK het SA frame net wat extremer vind)
TimdW said:Ziet er leuk uit alleen de foto's zo klein is wat irritant vind ik, beetje imageshack achtig
Verder kan ik het filmpje niet downloaden er staat wel mooi hoe of wat.. de eerste t'ou'ren maar nerges download ofso
suc6