EvO zelfbouw sprinter

Het lichtblauwe neem ik aan dat die kleur tot stand is gekomen omdat er in het logo van Polini deze kleur zit ? :)

Wel geinig kleurtje..
 
RobertD said:
Het lichtblauwe neem ik aan dat die kleur tot stand is gekomen omdat er in het logo van Polini deze kleur zit ? :)

Wel geinig kleurtje..


over de kleur het frame is compleet gemaakt binne een bedrijf dat krane maakt en daar stond een kraan in deze zelfde kleur dus da vonde we wel een vet kleurtje en der stond nog wa van dus vandaar:D
 
hier nog een paar foto's diek toegesturud kreeg van de gene waar die nuh ff tijdelijk staat














laagje grondverf










zo meer heb ik er niet inde volgende post hopelijk een filmpje van een draaiend blok


see you than:p
 
PetriK said:
Hij ziet er goed uit, maar een beetje hoog, kan dit kloppen? mischien een m stuur een optie?


ik wil de voorvork nog naar benede hale... maar me collega wil da niet:p

m stuur is daarom ook een optie we zulle zien
 
Ja ik zou echt een m-stuur of clip-ons gebruiken, dit ziet er niet echt uit zo.
Verder wel heel vet wat jullie er van bakken 8)
 
na lang gewacht te hebben op me bestelling van me wingbell 107mm en me delta clutch 107mm is het beesje eindelijk tot leve gekomen. hij loopt beroerd maar hij doet het.



hier een filmpje:

http://www.megaupload.com/?d=SB5T1K2Z


let niet op de rook want k heb em expres wat te rijk gezet.. en me kop let daar ook maar niet op:p



volgende week afstelle en dan volgen der nieuwe filmpies
 
Manta said:
Ja ik zou echt een m-stuur of clip-ons gebruiken


Hij doet me denken aan het imo eerste sprintframe. Het ding van Sprinter.
Die was ook erg hoog & horizontaal. Je zit nu 9 v/d 10 sprintframes laag & aflopen zeg maar.

Je zou hem achter naar beneden kunnen gooien. En je voorvork door kroonstuk laten zakken. Stuur etc weg halen en op de door kroonstuk heen stekende vorkpoten clip-ons monteren. En/of probeer een 10inch velg. 13 inch voor @ een sprintframe is zo 2004 (oid) :p

Ding van Sprinter:
sprinter6.jpg
 
Last edited:
phantommaster87 said:
waarom lijkt ie volgens jou zo zwaar?


maar gewicht weetk niet :$

Kijk maar naar de foto/commentaar van Tinne.. Hij kan veel kleiner, velgen kunnen ook kleiner.. Je zou evt dat achterstuk er af kennen zagen en gwn een lange stang voor in de plaats doen..

Iig een doel van een 'sprinter' is toch dat je een zo licht mogelijk frame heb..... :)
 
Hij is niet slecht oid, alleen wat robuust. En het is imo echt een oldskoel sprintframe. Het komt ook door je hoge vork & 13 inch voorwiel.

Voor een 70/80 cc scooterblokje is het wat groot/breed. Het zou bijna een motor frame kunnen zijn ;) Je ziet het verschil toch wel met bijv Joël`s frame.

Ik zeg overigens niet dat dit prut is oid, alleen is het imo nu van dit soort frames geëvolueerd naar het type Joël & SA bijv... (waarbij IK het SA frame net wat extremer vind)
 
Tinne said:
Hij is niet slecht oid, alleen wat robuust. En het is imo echt een oldskoel sprintframe. Het komt ook door je hoge vork & 13 inch voorwiel.

Voor een 70/80 cc scooterblokje is het wat groot/breed. Het zou bijna een motor frame kunnen zijn ;) Je ziet het verschil toch wel met bijv Joël`s frame.

Ik zeg overigens niet dat dit prut is oid, alleen is het imo nu van dit soort frames geëvolueerd naar het type Joël & SA bijv... (waarbij IK het SA frame net wat extremer vind)


dit is zkr waar maar aangezien ik volgend jaar een heel jaar tussen de in een fabriek met alles erop en eraan en waar ik me helemaal uit mag leve in me vrijetijd komt er zkr een simpelere en geevolueerde versie van dit nadat er eerst een speed wordt besteld en andere uitlaat enzo


dus kortom voor de mense die me frame iet wat log vinde der komt tussen aug en decemder dus voort volgend jaar een lichter en beter lager frame.. maar da kom wel goed;)
 
maaruh ik zal zo eens me voorvork eeens omlaag hale en dan et resultaat ff posten maarjah t moet een x de eerste x zijn da jeh een frame maakt en de 2e zal denk wel beter worde;)



en btw bedankt voor de reacties en kritiek punten maar der komt iig nog een vervolg frame
 
Ziet er leuk uit alleen de foto's zo klein is wat irritant vind ik, beetje imageshack achtig :p

Verder kan ik het filmpje niet downloaden er staat wel mooi hoe of wat.. de eerste t'ou'ren maar nerges download ofso :)

suc6
 
TimdW said:
Ziet er leuk uit alleen de foto's zo klein is wat irritant vind ik, beetje imageshack achtig :p

Verder kan ik het filmpje niet downloaden er staat wel mooi hoe of wat.. de eerste t'ou'ren maar nerges download ofso :)

suc6

staat rechtsboven in de link staat een vakje en daar moet jeh de letters invulle die jeh leest en dan klikken en dan ken jeh em downe
 
uitstekende delen van het frame aan de achterkant kunnen nog wordne ingekort lijkt mij:? scheelt weer gewicht en het zitje zit toch een stuk verder naar voren.
tof ding.


sprinter van sprinter die tinne poste paar posts terug ziet er niet echt stevig uit imo.
 
Back
Top