Zip 80cc 6bak Zelfbouw...

Ello mense,

Wojo, tnx voor de vele reactie's.
@ zjaaakie, hoezo onzinnig!?

Aan iedereen, scooters vind ik geweldig, maar een scooter snel maken, wat polyesteren, en een leuke kleur, kan iedereen! oke goed tunen is een ander verhaal, maar een scooter pimpen, kom op zeg.. helemaal super hoor, maar speciaal.. en een keer wat anders..nee, kan ik niet zeggen.
je ziet rode, blauwe gele, en parelmoer scooters, allemaal leuk, maar het komt toch veelal op hetzelfde neer.( mijn mening, dus hoef hier geen discussie over)

Ding wil ik netjes aankleden met kappen, ding word verbouwd, ding word snel gemaakt en professioneel gespoten.
Ik ben een type die, als ik ergens aan begin het zeker af maak. Ik heb nog plannen zat, de basis is er en die wil ik met jullie delen.

En hoe het rijd?
Super hoor:), netjes hard optrekken, en top matig( denk 75 km/u). Voorderest wel comfortabel rijden..

BTW, jah, ik beun eiegenlijk altijd wel in zulke kleding. Ik kom thuis, drink wat, en loop eens de tuin in om wat aan de scooter te knutselen. Om mij mezelf helemaal om te gaan kleden heb ik geen zin in. Daarbij, me scooter en de onderdelen zijn niet vet, Die reinig ik eerst voordat ik ga beune;).

Laters!
 
De uitlaat heeft in totaliteit een vrij lange expansie. ( best lange uitlaat)Daarnaast is de expansie van een samba best dik. heb verschillende brommer uitlaten op het oog met elkaar vergeleken, en lijken best veel op elkaar.

Jups, ik weet, met het oog zien is laaaang niet genoeg..

maar voor mij wel:).het rijd, het dempt het geluid, en ziet er strak uit, dat is genoeg voor mij:).

groetjesss
 
Dit is echt de definitie van ''beun''

oja .. , als iets ontvet is wilt t natuurlijk niet zeggen dat je er niet vies van kan worden ..

Ben benieuwd hoe t gaat rijden ..

succes..
 
Back
Top