ZIP 80cc 6bak ZELFBOUW special..

Status
Not open for further replies.

Remy

Well-Known Member
Hallo,

Ik ben Remy van wijk, nu net 18 jaartjes jong, en eigenlijk vanaf mijn 10de al wel bezig met scooters en brommers en de hele meuk:). En nee, ik ben niet verwent, en werk ook niet.

Ik denk dat het hier zeker niet hoort te staan, maar waar wel, i dont know.
Kijk op www.picturetrail.com/phantomaddict voor al mijn zooi
Waaronder ook mijn projectje

Hieronder alvast wat gegevens:

80cc 6 bak tussen de benen op het frame van een zip.
Voorwiel van een hyosung rush( word nog een viper voorvelg).
Achterbrug Pro-link van een tsx.
CBR900cc achterveer
achtervelg: (oorspronkelijk een viper voorvelg)
Hierop een adapter laten draaien en daar weer een tandwiel op gezet.
teller van suzuki Gamma.
olietankje van een als tank.
Uitlaat expansie van samba comp, de rest van 5 verschillende uitlaatjes:p.
radiator van aerox,
Zitje( dat plastic) van een neos.
Kontje van aerox, tenminste, alleen de vleugeltjes. het kontje gepolied met pur enz;)..

En dat was hij wel geloof ik.

Ik ben nu dus bezig met het kontje, en wanneer ik de hele scooter heb zoals ik hem wil, haal ik hem uit elkaar en gaat hij gestraald en gespoten worden. De voorvelg gaat eruit, en het liefst komt er een speedfight voorvok met velg in( stuur gedrag boeit me niet). (Hij ziet er nu ietswat opgepropt uit aan de voorkant). Nieuwste foto's staan ook al op me picturetrail.

Nou laat maar horen waar hij wel moet staan, enne, laat effe een berichtje achter:).

www.picturetrail.com/phantomaddict !

Dankje! Remy
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

''En dat was hij wel geloof ik.''

Ik denk inderdaad dat dit het wel was en er een slotje op komt, regelsssss!
 
als je de foto's bekijkt is het wel een super Vet project probeer er eens een leuk verhaaltje bij te maken en plaats de foto in deze pagina en niet doormiddel van een link anders komt er een slotje op
 
Lees ff de regels, en maak een fatsoenlijke projectpage aan svp. Dus niet een link neer zetten ''hier staan de foto's''

Als je daar geen zin in hebt gaat hij dicht idd, vanavond kijk ik weer.. dan zien we verder.

Tot die tijd svp geen reacties als ''deze gaat dicht blablabla'' :) dank u
 
vind het een leuk en origineel project..maar als je nou serieus iets moois wilt maken... haal dan nu heel dat ding uit elkaar en werk frame enz. af ;)

maak ff iets leuks van deze page ;)
succes!1
greetz Ken
 
Super strak bedacht en uitgewerkt! Ziet er netjes uit :)

Ben je dr zeker van dat alles stevig genoeg is bij dat achterwiel?
Het wiel is er sowieso niet op ontworpen om aangedreven te worden, er komen nu hele andere krachten op staan. En hoe heb je t tandwiel precies op het wiel bevestigd?

Laatste vraag :p Waarom heb je gekozen voor dit blokje en niet voor een AM6 blokje waar je een 80cc opzet... Of zelfs eventueel een 125blokje.
 
"Nou laat maar horen waar hij wel moet staan"

ofwel, laat horen waar hij wel moest staan, dan verplaats ik hem.
bedankt voor nu al de snelle super reactie's!
Enja, alles is sterk zat, heb er al veel op gereden, en geen problemen aan voelen komen, gemerkt of wat dan ook:)..
Ah, dat voorwiel als achterwiel zit wel goed( denk ik:p), heb wel de lagers vervangen..
Enne, dit blokje omdat ik deze voor een leuke prijs kon kopen. Kan altijd nog voor de 125cc cil gaan.

Uiteraard gaat de scoot uit elkaar en zal hij gestraald en gespoten worden.

helaas komt er geen projectpage. Dit omdat ik er gewoon geen zin in heb, en niet van alles een foto heb:p.. Sorry..
 
Last edited:
Leuk project !
Alleen wel even min een 13" wiel vooraan denk ik. :)

[edit] Het is gewoon de bedoeling dat je de plaatjes van je projectsite hier in de eerste post zet ;)
 
klik met je rechtermuisknop op de foto -> Eigenschappen -> kopier de link.

zet hem hier in je topic tussen


voor de rest leuk idee. alleen de afwerking kan beter
 
Afwerking? Wat is er mis mee dan? Ik ben nu bezig met de basis, daarna word de hele boel afgewerkt.( zoals er staat). Ik ben wel een pietje precies, dus denk dat in het echt niks valt te klagen over mijn nauwkeurigheid. Tenminste, zo vat ik hem op:).

Mvgrt Remy
 
Lees de regels eens door asjeblieft:)

Het is de bedoeling dat je hier je netjes je verhaal doet, met foto's en al. hier hebben we weinig aan als we nog op een andere site moeten kijken

Dus lees de topics bovenaan projecten eens door, en doe dan nog een poging

m.v.g
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top