This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zelfbouw Typhoon 125

Ik moet zeggen dat ik het net als de anderen niets vind hebben. En dit isnog zacht uitgedrukt.De kap is net een grote druiper vind ik.

Ik vind het vet en origineel en dat kan niet van sommige andere projecten gezegd worden.... Kijk er al naar uit om het gehele resultaat te kunnen bewonderen.

ja maar dan heb je niet meteen zo'n mooi benzine/olie/snelheids teller/meter er meer op en das best wel relaxt opzich als je op crossstuurtje gaat overstappe

das toch de bedoeling, niet?

Originally posted by SliderOne
ja maar dan heb je niet meteen zo'n mooi benzine/olie/snelheids teller/meter er meer op en das best wel relaxt opzich als je op crossstuurtje gaat overstappe

das toch de bedoeling, niet?

Dat is inderdaad de bedoeling.

We gaan nu eerst de kap eens maken. En dan met luchthappers en toestanden.
Dan zullen we zien hoe het resultaat is.
Valt het tegen maken we wel iets nieuw.
Hoewel dat ik het op foto ook niet zo mooi vind ziet het er in het echt toch vet uit vind ik zelf.

Vind het wel vetjes hoor!
Persoonlijk zou ik alleen die teller wat meer op de bestuurder richten..
Verder wel vet dat je al je kappen zelf maakt!

[off] Lekker stoffig schuurtje trouwens![/off]

voorkap lijkt zo HUGE, ziet er niet zo mooi uit met die kleine velgjes en dunne voorvork.

maar wel topwerk, hoe je die mallen enzo maakn prachtig

Het verander langzaam in een monster! en die dikke voorkant zie je wel vaker bij motor- en maxiscooters. (denk maar aan de Yamaha Majesty, Suzuki burgman, enz)

Hier een update:

De voorste kap is dus klaar.

Vandaag hebben we alles wat klaar is, eens in elkaar gezet.

De kappen moeten uiteraard nog uitgeslepen worden en op maat zodat ze netjes aansluiten.

Maar hier zijn dus een paar foto's om een idee te krijgen van hoe het er allemaal gaat uitzien. (van voor toch)

Ik heb echt respect voor jullie werk, maar ik wil echt het eindresultaat zien , schiet toch eens op joh

nee goed bezig hoor, maar ik heb nog zo mijn twijfels hoe de rondingen van de voorkap mooi bij het spitse kontje gaan passen........

Originally posted by MaXiMaaL

nee goed bezig hoor, maar ik heb nog zo mijn twijfels hoe de rondingen van de voorkap mooi bij het spitse kontje gaan passen........
Originally posted by evo racer
ik vind hm wel vet maar met denk je niet dat die smalle kont gaat " vechten" met die brede voorkap?

Jullie hebben gelijk.
Daarstraks hadden we de achterkant gepast en dat sloeg inderdaad nergens op.
Veel te smal en veel te recht.

Deze gaat dus helemaal anders worden.

Echt heel erg vet hoor :W , hij is wel groot maar ik denk dat de 13" Velgen het helemaal goed maken , en het is natuurlijk een motorscooter....

ik vind ook die onderkap heel erg gaaf... die voorkap ziet er zo al beter uit als op de vorige foto's, en ben dus wel benieuwd hoe het er in het echt uit gaat zien...
Een goeie paint-job doet dalijk ook nog heel veel aan het geheel, dus al lijkt ie nou heel bol, da kan je nog wel camoufleren met een goeie special paint...

Succes ermee.. erg interessant om te volgen