Yamaha Aerox: Lennart

waar heb je die super fork bestelt en wat is de prijs van deze super goede voorvorken :)

wat een project zo veel parts da jij hebt om te testen

wat is er zo speciaal aan die C21 ??

nu nog nos :):) ee
 
tram said:
Uhm nee is een heel andere pijp....

Als ik me niet vergis is dit het prototype C21 en deze is met een gelaste bocht ipv een geperste bocht. hij is ook iets anders.

correct me if i'm wrong
 
Wat zegt tram nou?

Het is een andere pijp! En wat zeg jij? Hij is wel anders... Dus wat is t dan?

juist een andere pijp :)
 
Arno said:
Wat zegt tram nou?

Het is een andere pijp! En wat zeg jij? Hij is wel anders... Dus wat is t dan?

juist een andere pijp :)
en wat zeg ik dan. STFU :L










zo lang was ik nog niet wakker toen :*
 
Ja, dat komt omdat Lennart een kutmongool is die zo ontzettend lui is dat hij Jubbega 2005 ook gaat missen als ie niet uitkijkt :D

Deze boomknuffelaar zal jullie nog wel te kijk zetten 8) Lenny, wordt tijd voor een meeting :D
 
Mark said:
Ja, dat komt omdat Lennart een kutmongool is die zo ontzettend lui is dat hij Jubbega 2005 ook gaat missen als ie niet uitkijkt :D

Zal me weer eens nix verbazen :p
Lennart is al zo lang bezig met dit hok, en heb het nog nooit fatsoenlijk zien lopen. Maargoed ik hoop dat ik em dit jaar op jubbega mag aanschouwen, want ding is verder wel vet gewoon 8).
 
Manta said:
Zal me weer eens nix verbazen :p
Lennart is al zo lang bezig met dit hok, en heb het nog nooit fatsoenlijk zien lopen. Maargoed ik hoop dat ik em dit jaar op jubbega mag aanschouwen, want ding is verder wel vet gewoon 8).

Yeah, maar ik heb er weinig tijd voor ivm. school en ik heb weinig zin om steeds naar de werkplaats te gaan waar het spul staat.

Ik heb het niet meer thuis staan namelijk want er word me de laatste tijd een tikje te veel gejat...
 
vorig jaar jubbega gemist omdat je het niet redden ? nu zijn we bijna een jaar verder len, ga je dit wel meedoen ? of ben je bang dat je het niet red :rolleyes:

eens zal het goedkomen ouwe fries.
groetjes
 
black_white said:
vorig jaar jubbega gemist omdat je het niet redden ? nu zijn we bijna een jaar verder len, ga je dit wel meedoen ? of ben je bang dat je het niet red :rolleyes:

eens zal het goedkomen ouwe fries.
groetjes

Tsjah, scooter is nu weer compleet anders:) maar dit jaar ga ik het wel redden denk ik :D
 
Damn, je bent iig zeker ervan dat je geen onderdelen mist :D
Ziet er allemaal vet uit. Succes met je project... En neem gewoon de tijd, boeit niet, als het eindresultaat maar vet is :p
 
Back
Top