Yamaha Aerox: Lennart

carters.jpg
m00i gestraald hoor, waar heb je dit laten doen ? :rolleyes:

netjes hoor, ciaoo
 
ziet er goed uit, en geld teveel zo te zien. ga je die carbs ook nog allemaal polijsten aan de inlaatkant enzo (of heb ik daar overgelezen?)
Suc6 ermee.
 
Zeer nice :W word ie ook nog es hier neer gezet :D alle goede projecten van s-f komen hier ook te staan gelukkig :*

Succes nog :W met je 3 uitlaten etc. 8P

Greeeetz
 
Mark said:
Gaar ding! :+
Schiet nou in godsnaam een keer op man, ik moet branden met dat ding!

Lennart_A (Lekkere nick lenny?) is een godse beunhaas, te zien aan het cartersetje wat doodleuk recht doormidden gaat :D
carters.jpg


Succes, komt wel goed 8)


Hey dat wrak carter is van mij. Het test carter.

Mja Frits , t wordt eens tijd dat je t weer opbouwt. Zoals t er nu bijstaat is schandalig. Ik zou t bijna zelf gaan opbouwen :D
 
Is dat ding nou nog niet klaar joh? Ik dacht dat ik altijd traag was, maar jij kan er ook wat van.
Ben benieuwd wat het word met een kappensetje erop, motorisch heb je iig genoeg te testen, dat zie ik wel goedkomen. En als je echt met D.J. naar Waddinxveen komt kan je iig gratis taart vreten :W
 
:+ Idd :W Dat is een ding wat zeker is :p

Maar daar gaat het nu niet om. :p Het spul ziet er absoluut verzorg uit, en ik denk dat er ook wel een dikke score uit gaat komen 8) Maar we moeten toch maar even een datum prikken Lennieboj, anders komt het er niet van :+
 
Mol said:
Is dat ding nou nog niet klaar joh? Ik dacht dat ik altijd traag was, maar jij kan er ook wat van.
Ben benieuwd wat het word met een kappensetje erop, motorisch heb je iig genoeg te testen, dat zie ik wel goedkomen. En als je echt met D.J. naar Waddinxveen komt kan je iig gratis taart vreten :W

Die kappenset gaat ook nog veel werk worden :X maar ik doe liever rustig aan ipv. dat ik alles afraffel want daar krijg je alleen maar problemen van :D (ja, ik weet het ik doe HEEEL rustig aan 8P)

Wat betreft taart vreten, daar doe ik het voor ;)
 
D.J said:
:+ Idd :W Dat is een ding wat zeker is :p

Maar daar gaat het nu niet om. :p Het spul ziet er absoluut verzorg uit, en ik denk dat er ook wel een dikke score uit gaat komen 8) Maar we moeten toch maar even een datum prikken Lennieboj, anders komt het er niet van :+

Ik ga niet uit van een dikke score, eerst maar eens zien wat het doet in deze status en daarna maar even verder kijken voor wat aanpassingen, als ik nu 16 pk haal ben ik ook al blij:p
 
wajow zeggen ze dat ik geld uitgeef :eek: JIJ KAN ER ZEKER OOK WAT VAn HOOR -> 3 uitlaten, 3 rotor's, 2 carters, .... 5 roxen ofzo ??? je kan mss nog een 3de bouwen met je std spul :D DIK project!!! Restepeke :L :)
 
Back
Top