This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XSH 2FAST NX SPRINTER

Status
Not open for further replies.
nieuw pagina maar meteen een update van de voorvork:

Alle bouten enz worden nog vervangen, en ook zullen de kroonplaten nog gepolijst worden. Het begint er iig op te lijken.

Lijkt net of de poten scheef staan? Of is dat gezichtsbedrog,ziet er verder heel netjes uit.

wh00t 2fast man dikke shit n0h hij ging hard op ze bek whahaha mooi man dat commentaar bij t filmpje .

Net sprintertje hoor, voorvork ziet er ook netjes uit, alleen nog wat zwaar? onderkant/binnenkant kroonplaten misschien uitfrezen?

En doe altijd n helm op joh, anders lijk je net zon std cil. + shot n00b ... 8P

Haha de gekke Lunatic bezoeker op zn kamikaze frampje
Dik ding jammer dat k vnvnd niet kon

Gisteren was het heerlijk weer, dus de scooter maar wezen uitlaten op het industrieterrein met een paar jongens.

Wel is het duidelijk dat we nog vermogen missen. Na de sprint in Aldenhoven(DSSC) gaat het blok dus ook weer onder het sprintframe weg om weer te gaan banken. Gelukkig wist ik van te voren al dat er op een paar punten nog vermogen te winnen is.

Nog ff een filmpje van zondag:

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=adzkz6V2fGA"]YouTube - 27-04-08 testritje hengelo[/ame]

Zo gisteren naar de DSSC sprint in Aldenhoven gegaan.

Daar mee gereden in klasse 4a (tot 100cc zonder lachgas)

In deze klasse zijn wij 3de geworden met een 7,36 (dit geeft het niveau van de duitsers al aan)

Nu word het toch echt tijd ik me met het motorische gebied bezig ga houden

Foto's:

Ziet een bekend frame hangen(dinya) op de achtergrond. Idd het niveau niet erg hoog nee. Mja begin maar eerst met je overange dan he. Spreek je op Zoetermeer wel weer

ziet er allemaal wel gaaf uit thijs en dennis, tijd voor die voorvork en ook tijd om die antieke overrange eruit te gooien! weet zeker dat jullie vermogen nog ver omhoog kan en in ieder geval constant zal worden...

op naar nog snellere tijden

Ziet er goed uit ben benieuwd wat er straks uit komt rollen qua vermogen en tijden. Succes verder ermee en tof jullie gemeet te hebben tot in Zoetermeer.

Groetjes Fouad.

Altijd nais een beker in tha pocket :winner:. Hoorde van Marco ook al dat je het aardig druk had met alles .

AdiozZz ServI

Status
Not open for further replies.