Xbox 360 #5

Mn broertje heeft het een tijd gedaan met een hele groep, zag er wel leuk uit maar ik vind het reizen enzo veel te lang duren soms :P

Je moet soms echt kilometers lopen op je hobbelpaard :P

Je kunt ook de ''taxi'' nemen, of een kampvuurtje opbouwen en dan kun je ook een stadje kiezen waar je heen wil, dan reist hij daar automatisch heen ;)

Uiteindelijk net toch maar eventjes gehaald.
Maar eerst wil ik GTA nog voltooien waar ik al de hele tijd mee bezig ben! :+

Heb trouwens ook nog steeds L.A. Noire liggen waar ik nog aan moet beginnen, komt omdat die toen ineens €25 bij de Mediamarkt was en voor die prijs kon ik 'm niet laten liggen.
Ik ben de komende tijd dus wel even zoet, en naarmate de tijd verstrijkt worden die nieuwe games (GOW 3, BBC 3 etc.) weer goedkoper! :)

Uiteindelijk net toch maar eventjes gehaald.
Maar eerst wil ik GTA nog voltooien waar ik al de hele tijd mee bezig ben! :+

Heb trouwens ook nog steeds L.A. Noire liggen waar ik nog aan moet beginnen, komt omdat die toen ineens €25 bij de Mediamarkt was en voor die prijs kon ik 'm niet laten liggen.
Ik ben de komende tijd dus wel even zoet, en naarmate de tijd verstrijkt worden die nieuwe games (GOW 3, BBC 3 etc.) weer goedkoper! :)

Red Dead Redemption is echt geniaal vind ik.
naast GTA een heerlijke freeroam game waar je altijd wel iets tegenkomt om te doen.
multiplayer is grappig, maar confrontaties kom je in de single player (zgn. Lawmen en andere AI) ook genoeg tegen.
uiteraard zit je vaak lang op dat paard, maar dat hoort er gewoon bij.

LA Noire heb ik ook, daar was ik binnen enkele dagen doorheen..niet echt wat ik ervan verwacht had.
Freeroam is er wel, maar ik ging eigenlijk van missie naar missie en had niet de kans en/of de drang om wat te gaan rondrijden.
voornamelijk omdat het autorijden best ruk is..slechte physics tov GTA bijvoorbeeld.

Ja je kunt met vrienden een club maken zeg maar, en in die club heb je een gedeelde garage :D !

Heb jij bv een dikke Ferrrari voor een bepaalde race, die ik niet heb, kan ik die van jou gebruiken om mijn race te doen :D

nee iets met dvd drive software was toen gedaan. maar kan je zo een ding niet gewoon weer terug naar fabriekinstellingen zetten? gebruik hem echt veel te weinig om voordeel uit ombouw te halen.

Als je een beetje een recente firmware in die drive hebt zitten maakt het geen reet uit. De firmware van de drive staat los van het OS.

Maar je kan je drive altijd terug laten flashen. Laat dit door iemand doen die weet watie doet, aangezien je een code moet kopieeren zodat hij valid is voor JOUW xbox.

Ik speel overigens nog steeds met een geflashte drive online. Volgens mij ligt dit er wel aan welke drive je hebt. Ik heb er 1 van de 1e launch, en deze schijnt zo geflasht te zijn dat de nieuwe beveiligings technieken niet worden ondersteund.

Write your reply...
Back