Marcel флоп т мг е)) 17 August 2011 #321 Ik heb GOW1/2 wel gespeeld (beide uit) maar vind er niet zo heel veel aan Ik ga voor BF3, Forza 4 en euh er was nog een game die ik moet hebben
Ik heb GOW1/2 wel gespeeld (beide uit) maar vind er niet zo heel veel aan Ik ga voor BF3, Forza 4 en euh er was nog een game die ik moet hebben
White Muscle GC Only 19 August 2011 #324 Ik koop ze gewoon allebei Dan kijken we wel welke er meer gespeeld gaat worden
j0enne Well-Known Member 19 August 2011 #325 FIFA 12, BF3, CODMW3, GOW3, AC3. Wat een games die weer uitkomen, sowieso Gears of War 3 en waarschijnlijk ook gewoon weer FIFA halen!
FIFA 12, BF3, CODMW3, GOW3, AC3. Wat een games die weer uitkomen, sowieso Gears of War 3 en waarschijnlijk ook gewoon weer FIFA halen!
[Steef] Banken?? PM! 19 August 2011 #326 Gow1 is echt fucking lastig om uit te spelen, heb echt met pijn en moeite die laatste baas verslagen.
Gow1 is echt fucking lastig om uit te spelen, heb echt met pijn en moeite die laatste baas verslagen.
bartj HousePaus 23 August 2011 #330 Zo 4de mappack voor BlackOps ook maar aan het downloaden. Wel belachelijk dat ze 1200punten voor inprincipe 1 nieuw level vragen. Als ik die oude levels wil spelen duw ik World at war er wel in. Maargoed
Zo 4de mappack voor BlackOps ook maar aan het downloaden. Wel belachelijk dat ze 1200punten voor inprincipe 1 nieuw level vragen. Als ik die oude levels wil spelen duw ik World at war er wel in. Maargoed
bartj HousePaus 23 August 2011 #332 Mijn mening tot nu to van Moon, Wat een schijt level! Zometeen maar verder spelen ben benieuwd of ik dan van mening verander.
Mijn mening tot nu to van Moon, Wat een schijt level! Zometeen maar verder spelen ben benieuwd of ik dan van mening verander.
White Muscle GC Only 24 August 2011 #333 Ik vind Moon opzich nog wel leuk hoor... Gisteren tot Round 20 gekomen met 4 man. Hij is welaardig spacy met die zwevende zombies
Ik vind Moon opzich nog wel leuk hoor... Gisteren tot Round 20 gekomen met 4 man. Hij is welaardig spacy met die zwevende zombies
Robert Superrrjoden! 24 August 2011 #334 Zijn toch alleen/vrijwel alleen zombie levels in die map pack??
bartj HousePaus 24 August 2011 #335 Ja 4 zombie maps uit World at war en 1 nieuw level Moon. Shi no numa net even solo gespeeld en tot level 19 gekomen Blijft in mijn ogen het vetste zombie level
Ja 4 zombie maps uit World at war en 1 nieuw level Moon. Shi no numa net even solo gespeeld en tot level 19 gekomen Blijft in mijn ogen het vetste zombie level
Lyco .GC only. 31 August 2011 #336 Deus Ex is echt een briljant spel, captured ook goed de sfeer en gevoel van het origineel. Absoluut een aanrader!
Deus Ex is echt een briljant spel, captured ook goed de sfeer en gevoel van het origineel. Absoluut een aanrader!
j0enne Well-Known Member 2 September 2011 #337 Heeft iemand hier Red Dead Redemption, is dat wat? Zag dat die bij de Bart Smit nu €20 was.
Marcel флоп т мг е)) 3 September 2011 #338 Ik heb m, mn broertje vind m leuk, ik niet.. go figure t is echt GTA in t wilde westen, moet je van houden.
Ik heb m, mn broertje vind m leuk, ik niet.. go figure t is echt GTA in t wilde westen, moet je van houden.
j0enne Well-Known Member 3 September 2011 #339 Bij GTA vind ik 't heerlijk om met die auto's te crossen, maar hier draait 't natuurlijk allemaal om die paarden als vervoer.
Bij GTA vind ik 't heerlijk om met die auto's te crossen, maar hier draait 't natuurlijk allemaal om die paarden als vervoer.
[Steef] Banken?? PM! 3 September 2011 #340 Rdr is vet!! Is idd gta in t wildewesten, multiplayer is ook wel ruig, grote open wereld.