Xbox 360 #5

afspraak gemaakt om weer orgineel te maken... kost 20 euro :P hele om-on-bouw heeft me meer geld gekost als heel de 360 zelf :P heb ook nog fk veel Disc/doosjes liggen...

ja, ding was orgineel toen ik hem kreeg... (helemaal nieuw) laten ombouwen.. en na paar weken forza spelen (offline) nooit meer aangeraakt.... maar zag dat forza 4 eraan kwam, en die wil ik graag ook online kunnen doen...

ik meende dat als je drive geflasht is en je doet een OS update dat hij de drive ook weer terug flasht maar ik kan het mishebben :)

(had mn collega, die moest m na elke update weer flashen)

BF3 Limited + Forza 4 Limited Edition staat op de lijst :W :W

Zo vet dat er een EK9 in zit :D
EK1.jpg

T is wel leuk dat je met je "eigen" auto kan racen toch. Zeker wel een pluspunt als er een Grande Punto in zou zitten:W. Volop geld in pompen, omdat je het irl toch nooit gaat doen:+

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=AzA4dv0xkzg&feature=player_embedded"]Battlefield 3 - Xbox 360 Operation Guillotine Gameplay Trailer - YouTube[/ame]

9||6:W:~

Ik wil 'm wel halen, maar heb d'r nu nog geen tijd voor. Dat wordt dus gewoon later kopen, en goedkoper natuurlijk.
Bijna met GTA klaar, en heb nog Red Dead Redemption en L.A. Noire liggen :+

Ga zo dadelijk wel Gears 3 halen.... Heb ze all 2 nog gespeeld dus moet deze er ook maar bij :D

Verder nog Forza 4, Battlefield 3, Modern Warfare 3 en Assassin's Creed Revelations dit jaar..

Pfffff gaat me weer een hoop geld kosten :D

Heb DeusEX ff gedowned op de pc, maar vind het persoonlijk niet echt super..
Vond de oude ook al geen reet aan :p, mij iets te veel RPG (dingen pakken, shit vragen enzo)

Verder Call of Juarez gedowned (the cartel), wat een but-uitwerking zeg.. zo slecht..

Last edited:
Back