Xbox 360 #5

Zo gister laatste mappack voor black ops gedownload. Dowload ze alleen maar voor de zombie levels online multiplayer ben ik mee gestopt. Erger me er de laatste tijd veel te veel aan dat ik word geowned :P Dus lekker met maten savonds paar zombies afslachten in Shangri-la is stuk leuker :+

ja die napalmzombies, en die windzombies heb ik ook.
Heb nu ook de achievement gehaal door George te killen in CalloftheDead.

Maar die "stone"achievement is lastig in shangrila

George heb ik nog niet gekilled helaas. Trouwens ook een makkelijke achievement is die met die aapjes in shangri-la. als je een drop van een zombie krijgt bv max ammo komt zown aapje hem jatten. ff erbij wachten en dan het aapje neerschieten :P

Iemand in voor een potje Forza 3 vanavond? Laatste rijd zijn wij serieus bezig met Cat & Mouse is echt een heerlijke modus waar je mensen goed kan irriteren en berichtjes kan verwachten :W > WEEBEE NL

Heb in ieder geval FM4 en BF3 al op de pre-order lijst staan :D :W

Want sinds ik BF2 speel is COD echt een slechte game "geworden" :+

Denna en ik doen vaak met een paar andere cat & mouse stuk of 5 man. Voeg mij even toe op xbox live :). Wie weet kunnen we het eens met een extreem grote groep proberen!

Gamertag: Runnerblade

Ik!

Ben nu bezig met een maatje om Gears of War 1 en 2 Co-op uit te spelen om alvast in het verhaal te komen :D. Elke zondag een stuk verder met knallen.

Write your reply...
Back