Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Ohja, bij je scart zitten gewoon component kabels!
Idd: Stefan sluit die blauwe en groene kabels etc aan! Dan heb je gewoon HD beeld ( vergeet niet de slider op de plug, aan de achterkant van de xbox, om te zetten naar HD )

360_component_cable.gif

Alleen moet je dan de gele eruit laten volgens mij, omdat de 3 andere kabels het beeldsignaal doorgeven als HD.

Weet iemand toevallig of MAG ook voor xbox uit komt ?

www.mag.com ik heb het al gegoogled maar kon niets vinden

is in iedergeval een fps shooter en je kan online met 256 man

lijkt me wel vet:winner:

Mensen, heb dus dit probleem:

http://support.microsoft.com/kb/907534

Het rare is alleen, dat ik het maar 1x heb gehad...

Oftewel, steeds als ik een spel opstart dan na ongeveer 1-5 min (verschilt per keer) loopt het spel vast. Als ik hem uit en aan zet dan weer 1 tot 5 min en dan loopt hij weer vast. Deze cyclus herhaalt zich constant.

Het vage is dus dat ik die rode ringen maar 1x heb gezien. Toen meteen de console uitgezet en een ander stopcontact gezocht (zoals die site zegt) en weer aangezet. De vastloop cyclus herhaalde zich weer, maar die ringen heb ik niet meer gezien, op die ene keer na. Ook start het spel (heb verschillende spellen geprobeerd) wel steeds op, ipv dat je meteen bij het aanzetten die ringen ziet.

What to do... Ligt dit echt aan me console, aan me voeding of misschien aan me 20 gig harde schijf?

Aplus onder Renz P.'s account

gewoon groen :(. Net dus reparatieverzoek ingediend via de site, lees alleen berichten dat het 5 weken kan duren voordat je hem terug hebt :X

Ik was BINNEN 5 dagen weer online:7

Valt reuze mee.. Je krijgt een code en kan je heel je xbox volgen en wat er mee gebeurt!

Goed geregeld van MS

[ir]http://www.padsandpanels.com/wp-content/uploads/2009/09/Trials_HD_screen_11.jpg[/ir]

jullie dit ook allemaal gedaan :D ?

Ik was BINNEN 5 dagen weer online:7

Valt reuze mee.. Je krijgt een code en kan je heel je xbox volgen en wat er mee gebeurt!

Goed geregeld van MS

Heb dus van Microsoft ook een link gekregen naar UPS om een afspraak te maken om mijn xbox op te halen. Betaald Microsoft dat eigenlijk ofniet? Zie nergens kosten staan ofzo nl.

bah, xbox begint raar te doen :P

Steeds zoekt die zelf een IP adres terwijl ik Manual heb ik gesteld. En Forza blijft nu steeds hangen bij het begin scherm :(

Status
Not open for further replies.
Back