Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Mischien dat iemand me hier kan helpen?

Wij hebben in de huiskamer een 40inch oid? LCD scherm.
Alleen als ik de Xbox erop aansluit,dan blijft er altijd een stuk beeld wazig, op welke beeldstijl ik het ook zet.

Weet iemand hoe je dit kunt oplossen?? erg vervelend spelen zo..

HDMI kabel, moet je TV wel een HDMI aansluiting hebben, net zoals de Xbox zelf. De 1e generatie Xdozen is namelijk zonder HDMI aansluiting geleverd!

Weer een paar leuke games gepreorderd :D.

Mass effect 2
Darksiders
Alien vs predator

Allemaal collecter editions. Was bij de preorder niks duurder als de normale :#.

Binnenkort ff Assassins Creed II halen, vond de eerste echt gruwelijk dus heb hoge verwachtingen van deze

Ik had net toen ik de xbox aanzette 3 rode streepjes, snel uit gezet en weer aan gezet en nu is die weer prima.

Moet ik mij zorgen maken of wat?

Binnenkort ff Assassins Creed II halen, vond de eerste echt gruwelijk dus heb hoge verwachtingen van deze

Ik vond hem langzaam op gang komen, na een uurtje heb ik hem weer in de kast gedaan. Tijdens deze vakantie maar weer eens eruit gehaald met de gedachte "kzal hem dan toch maar uitspelen, anders ook zonde van het geld".

Moet zeggen dat hij toch wel erg vet is! Je moet je er wel echt de tijd voor nemen, tis geen game voor korte speelsessies:p

AC II is echt tof. Ik vind hem veel leuker (en ook veel mooier) dan de eerste. Vette muziek ook, echt een aanrader.

nja, gast wilt zun 360 ruilen tegen wat warmgelope cilinders..
alleen weet niet ik niet helemaal of ik m vertrouw.

bied maandje geleden een omgebouwde aan..
zegt nu van de gene die die aan mij aan bied dat deze niet geblokt is, ook nooit online is geweest.

iemand een tip hoe ik kan checke dat ie niet geblokt is?
foto met datum van vandaag en menuscherm van dat ie ergens online is of?
iemand tips?

Status
Not open for further replies.
Back