Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
hij zegt dat ie nooit online is geweest ermee, er is tog zon free area bij xboxlive? (silver oid)

laat hem iig ff fototje maken met bonnen en briefje met mijn naam en datum van vandaag enz

AC II is echt tof. Ik vind hem veel leuker (en ook veel mooier) dan de eerste. Vette muziek ook, echt een aanrader.

Gruwlijk spel idd. :W gisteren was ik vrij en ben er serieus op die dag 5 uur mee bezig geweest vanaf het begin :P

MOEST gewoon door :P Heb net die missie met die koets gehad dat je naar Venetië moet...

Toen ben ik maar gestopt omdat ik wat last van me ogen kreeg :+ :D

Darksiders gehaald, wel een leuk spel, alleen de graphics vallen nogal tegen.

Ook heb ik me een 32inch Full HD gekocht, alleen als ik de Xboxkabel op HDTV stand zet, heb ik geen geluid :S iemand?

Al voorbij gekomen?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=p2qlHoxPioM"]YouTube- E3 2009: Project Natal Xbox 360 Announcement[/ame]

Darksiders gehaald, wel een leuk spel, alleen de graphics vallen nogal tegen.

Ook heb ik me een 32inch Full HD gekocht, alleen als ik de Xboxkabel op HDTV stand zet, heb ik geen geluid :S iemand?

Je kunt niet HD spelen met de Scart. Je dient de andere kleur kabels te gebruiken.

Beter koop je idd een HDMI kabel, of VGA kabel.

Component zou ik kopen.

Ik vind de graphics trouwens wel goed in Darksiders, Steef. Weet je zeker dat je wel een HD tv hebt :+?

Dus een HDMI kabel kopen dus? en hoe ziet die kabel eruit, en die past ook meteen in de Xdoos?

Denna: ik bedoel het mischien verkeerd, het ziet er wel goed uit, alleen alsof het "getekend" is :+ beetje moeilijk uit te leggen.

al een hele tijd de xbox niet meer aan gehad, forza was toch niet zo... als je wat verder komt, is het of te makkelijk of te moeilijk...

maar ff kijken of er wat nieuws te downen is.

Waarom een HDMI kabel kopen? Component kabel is net zo goed al dan niet mooier, + dat de component kabels gewoon van xbox te krijgen zijn.

Heb je de rode en de witte stekker wel in de audio poort gestopt? Zitten als het goed is 5 tulpstekkers aan. Groene blauwe rode en dan nog 2 die rood en wit zijn.

Dan moet je gewoon geluid krijgen als je ze in de audio poort van je tv stopt.

Darksiders btw bijna uitgespeeld. Meester spel kan er niks meer over zeggen. Nog geen 1 minpunt gevonden in die game.

Jammer dat ik geen HDMI aansluiting op me xbox heb :(

Heb hem nog van voor die tijd..

Is geen oplossing om hem te kunnen omruilen voor een nieuwe zeker ?

Idd, heb ik ook gedaan:p

Ik had me toen ook eens verdiept in dat hdmi / component verhaal, sommige mensen beweren echt dat component er mooier uit ziet dan hdmi maar dat verscheelt heel erg per tv

Status
Not open for further replies.
Back